انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در منطقه و جهان درهم شکست/ژنرال نفتی کشور رییس ستاد فتنه است

  • شناسه خبر: 19740
انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در منطقه و جهان درهم شکست/ژنرال نفتی کشور رییس ستاد فتنه است

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: انقلاب اسلامی هیمنه آمریکا را در منطقه و جهان درهم شکست.

به گزارش”روراستی”حجت‌الاسلام حسین جلالی امشب در جمع مردم رفسنجان در مسجد امام خمینی (ره) با تشریح ماندگاری گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران هیمنه پوشالی آمریکا را در منطقه بلکه در دنیا شکست.

انقلاب نمی‌تواند بدون فتنه و نفوذ باشد

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی ادامه داد: طبیعی است که این‌چنین انقلابی دشمن دارد و نمی‌تواند بدون فتنه و نفوذ باشد، زیرا لازمه دشمن نفوذ و فتنه است.

وی بیان داشت: در انقلاب ما دو رویکرد وجود دارد در رویکرد اول معتقد است، انقلاب اسلامی با پیروزی در ۲۲ بهمن به پایان رسید، انقلاب تمام شد و باید مثل دیگر کشورهای دنیا سراغ عادی‌سازی، رفاه، معیشت و اقتصاد رفت.

جلالی افزود: در این رویکرد دیگر رفتارهای انقلابی، مدیر انقلابی، دانشگاه انقلابی و … معنا نداشته باشد که اکثر مسئولان به‌ویژه خود مسئول دولت کنونی همین نظر را دارد که می‌گوید، « باید سراغ حکومت‌داری و اقتصاد و … رفت».

وی با اذعان به اینکه رویکرد دیگر این است که انقلاب ما تمام نشده است، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ما زمانی تمام می‌شود که آن را به دست صاحب اصلی‌اش مهدی موعود (عج) بسپاریم.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ما پنج مرحله دارد که مرحله اول آن ۲۲ بهمن و مرحله دوم آن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی است که ۹۸٫۲ درصد مردم به آن رأی دادند، اما هنوز سه مرحله از آن باقیمانده و در این ۳۶ سال فقط دو مرحله را پشت سر گذاشتیم.

جلالی تصریح کرد: دولت اسلامی، کشور اسلامی و جامعه و تمدن اسلامی سه مرحله دیگر از انقلاب است که باید محقق شود.

وقتی مدیران رویکرد انقلابی ندارند، بچه انقلابی ها را بیرون می کنند

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند، «من انقلابی‌ام و دیپلمات نیستم»، خاطرنشان کرد: دیپلماسی می‌گوید، انقلاب تمام شده در صورتی که انقلاب تمام نشده است.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند، «به اسم اعتدال فرزندان انقلابی‌ام را بیرون نکنید»، گفت: وقتی که مدیران رویکرد انقلابی و دیدگاه انقلابی ندارند، بچه انقلابی‌ها را بیرون می‌کنند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌ یزدی با اشاره به دیدگاه‌های اشتاین نویسنده آمریکایی که مؤسس نظریه گفتمان‌ها است، تصریح کرد: وی می‌گوید، «گفتمان‌ها در دنیا ماندگار نیستند و ویژگی هر گفتمانی زودگذر، سطحی و موقت است».

جلالی ادامه داد: آقایی که چند سال پیش از گفت‌وگوی تمدن‌ها گفت، اکنون این گفت‌وگو و جامعه مدنی که می‌گفت هر دو در موزه‌اند، اما گفتمان انقلاب اسلامی ماندگار شد.

وی عنوان کرد: این نویسنده می‌گوید، « روحانیت ایران روحانی بومی است از چهاردیواری کشورش بیشتر فکر نمی‌کند، اما اکنون گفتمان انقلاب اسلامی سبب شده، صاحبان گفتمان انقلاب جایگاه بین‌المللی پیدا کنند».

جلالی افزود: شیخ زکزاکی زمانی که در نوفل‌لوشاتو نزد امام خمینی (ره) رفت با دیدن امام (ره) شیعه شد و سال ۵۷ به قم آمد و تا ۶۶ در قم ماند و طلبه شد، سال ۶۶ پیش امام رفت و خواست درس خارج بیاموزد که امام به او گفتند، «به نیجریه برو» و آن‌روز که شیخ زکزاکی به نیجریه رفت ۲ هزار شیعه در این کشور بزرگ آفریقایی وجود داشت و الان میلیون‌ها شیعه در این کشور هستند.

۳

حرکت انقلابی در مقابل شهادت آیت الله النمر از سوی دیپلماسی کشورمان ندیدیم

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی با بیان اینکه دشمن با تفکری که در مورد شیعه و اسلام شیعی داشت می‌خواست رهبران شیعه را به شهادت رساند، افزود: آنها آیت‌الله النمر را انتخاب کردند و به شهادت رساندند تا واکنش جهان را ببینند و اگر این واکنش شدید بود نسبت به بقیه رهبران شیعه تجدیدنظر کنند.

وی اضافه کرد: واکنش‌ها به دو صورت است از سوی دولت‌ها و از سوی مردم که صدای درون از سوی مردم و صدای بیرون از سوی دولت‌هاست.

جلالی تأکید کرد: واکنش دیپلماسی باید از صدای مردم بیشتر باشد، اما ما حرکت انقلابی از سوی دیپلماسی کشورمان مشاهده نکردیم.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح یزدی با تشریح بر اینکه آیت‌الله النمر را آل سعود سر برید، واکنش‌های مردم جهان نسبت به شهادت شیخ النمر بیشتر از ما بود.

وی ادامه داد: عربستان اعلام کرد با تیم ملی ما مسابقه نمی‌دهد، سفیر ایران را از عربستان بیرون کردند و ما هنوز اندر خم یک کوچه‌ هستیم.

ماندگاری انقلاب اسلامی حرکتی شتابانه‌تر می‌گیرد

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی تاکید کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی روز به روز بیشتر و حرکتی شتابانه‌تر می‌گیرد و این یک واقعیت است.

وی با اشاره به دیدار پوتین با رهبر انقلاب افزود: به گفته وی تا ۱۵ سال آینده اکثر روس‌ها مسمان می‌شوند، چراکه او اسلام  را دین عقلانیت می‌داند.

جلالی تصریح کرد: اشتاین گفت، « حال که گفتمان امام (ره) از صحنه بیرون نشد باید گفتمان را از صحنه بیرون کنیم که یک راه آن تحریف امام است و رهبری در خرداد ماه هشدار دادند که بیدار باشید و مسئله تحریف امام (ره) را جدی بگیرید».

وی خاطرنشان کرد: تحریف امام توسط دوست از سوی این نویسنده آمریکایی مطرح بود، اول به وسیله نزدیکان ایشان و منسوبان و کسانی که در بیت ایشان هستند، وقتی که مرکز نشر آثار امام را جابه‌جا می‌کنند و در کتاب‌ها به اسم امام ویراستاری و جملات را تغییر می‌دهند و می‌گویند، منظور امام از این جمله این بوده و دسته دوم کسانی که نزدیک امام (ره) بودند و زندانی و مبارز بودند و خاطره تعریف می‌کنند.

جلالی ادامه داد: این کسانی که داستان تعریف می‌کنند و داستان‌سازی می‌کنند، بدانند امام (ره) فرمودند، «بعد از من هر چه نسبت به من دادند، دروغ است» یا باید نوشته داشته باشند یا صوت باید از من داشته باشند.

عمل نکردن به هیچ یک از شروط ۹ گانه رهبر

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی با اشاره به اینکه این افراد هر روز می‌گویند، امام به من این را گفت و هیچ‌کس خبر ندارد، افزود: اما گفتمان امام (ره) بر عکس تمام گفتمان‌ها ماندگار است و تحریف امام (ره) کاری از پیش نمی‌برد.

این مسئول با اشاره به اینکه سال ۱۹۹۷  ۶ نهاد آمریکایی اطلاعاتی با هم نشستند و طرحی راهبردی برای ۲۵ سال علیه جمهوری اسلامی ایران نوشتند، عنوان کرد: آنها می‌خواستند بر ایران مسلط شوند و می‌گفتند اگر طی ۲۵ سال توانستیم ایران را مهار کنیم، خودمان بر آن‌ها مسلط و غیر این باشد، خودمان دچار فروپاشی می‌شویم.

وی نفوذ را یکی از راهبردهای دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی خواند و ادامه داد: نفوذ در بین مسئولان تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیرنده است و نفوذ اقتصادی بد است، اما نفوذ معرفتی از آن بدتر است.

جلالی از تخلیه برنج آمریکایی سنجاق قفلی، پایپون و … در ایران یاد کرد و خاطرنشان کرد: با وجود وضعیت بد صنعت خودروی کشور چرا ماشین‌های مدل بالا وارد می‌کنیم در حالی که خودروسازی کشورمان زمین خورده است.

۲

سخنگوی آژانس با افتخار می‌گوید که قلب آب سنگین اراک را خارج کردیم

وی با اشاره به خارج کردن قلب رآکتور آب سنگین اراک بیان داشت: سخنگوی آژانس با افتخار به ملت ایران تبریک می‌گوید که قلب آب سنگین اراک را خارج کردیم و جای آن سیمان ریختیم و این کار را با حضور بازرسان آژانس انجام دادیم و هیچ‌کس هم در کشور تکان نمی‌خورد، آنها ذره‌ذره کار کردند و قبل از حرف‌هایشان گفتند «در پی فرمایشات مقام معظم رهبری این کار و آن کار انجام شد» در صورتی که رهبر ما راهبرد ۹ گانه دادند و به هیچ‌یک از آن عمل نکردند.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح‌یزدی افزود: همچنین از اول انقلاب گفتیم مبارزه با استکبار، چگونه شد که بعد از ۳۶ سال می‌گویند مبارزه با تروریست و با آمریکا امضا می‌کنیم که با تروریست مبارزه کنیم و بعد از آن آمریکا به خود ما تروریست گفت و هفته قبل اعلام کرد هر کس وارد ایران شود تا پنج سال حق ورود به بعضی کشورها را ندارد.

وی با اذعان به اینکه از زمان اجرای برجام یک تحریم هم برداشته نشده است، تصریح کرد: نفوذ معنوی فکری خطرناک‌ترین نفوذ است.

جلالی به مجذوب‌سازی مردم نسبت به چیزهایی که به آن علاقه‌مند هستند اشاره و آن را یکی دیگر از راه‌های کمرنگ کردن گفتمان انقلاب خواند و گفت: روزی اسم ارتباط با آمریکا قباحت داشت، اما امروز می‌گویند کلاسمان بالا رفته امروز راه رفتن با کری، دست دادن و سر میز نشستن با استکبار برایشان کلاس دارد.

وی قرآن، اهل بیت (ع) و … را از جمله چیزهایی دانست که ملت ایران به آن علاقه‌مند هستند و دشمن درصدد رفع این علاقه و مجذوب‌ کردن مردم به چیزهایی که قبلا از آن بدشان می‌آمد و دست دادن با کدخدا و … از جذابیت‌ها شده است.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ۵+۱ خاطرنشان کرد: مسلّم است دزدی که بخواهد طلای کسی را بدزدد شاید روزها در کمین خانه‌اش باشد و این ۱۰ شبانه‌روز نشستن دشمن با ایران پای میز مذاکره برای غارت کشورمان و کاهش قدرت ایران بود.

وی گفت: برند آمریکا، شرکت آمریکایی و … از جذابیت‌هایی است که دشمن درصدد ورود آن در دل ملت از طریق نفوذ است و می‌خواهد از پول بیت‌المال از نیروهای درون دولت و نظام علیه نظام نیرو بار بیاورد، اما خارجی‌ها هرگز موفق نشدند به اسلام به‌طور مستقیم ضربه بزنند.

ژنرال نفتی کشور رئیس ستاد فتنه است

جلالی ابراز داشت: مصداق کرم خرما درون خود خرما است در این جاست و می‌خواهند نقشه بدهند از درون انقلاب را بگیرند، سال ۸۸ آمریکا و انگلیس اگر چه با ماهواره‌هایشان راهکار می‌دادند، اما دو تا رئیس جمهور کشور، بچه‌هایشان، وزیران و هزار تا مدیرکل و استاندار و … بودند که در فتنه نقش داشتند و امروز مسئولیت‌های کلان کشوری دارند.

وی اذعان کرد: ژنرال نفتی کشور رئیس ستاد فتنه است و بعضی وزیران شرطشان وجود فتنه برای پذیرفتن مسئولیت بود.

جلالی با اشاره به خسارات در سال ۸۸ عنوان کرد: آقازاده‌ای که تهران را به آتش کشید و بعد از سه سال از انگلیس برگشت و جاسوسی کرد و پس از طول دادن دادگاهش سرانجام برای او ۱۰ سال زندان بریدند امروز پدرش می‌گوید پسرم در زندان دارد دکترا می‌گیرد.

وی اضافه کرد: مگر کسی که اختلاس، ارتشاء، مفسد اقتصادی و جاسوس انگلیسی بوده می‌تواند در زندان دکترا بگیرد و مگر امکانات اعم از استاد راهنما، اینترنت و هر آن‌چه که برای گرفتن دکترا نیاز است، آنجا برایش فراهم است.

 ۱

امروز فقط ویترین هسته‌ای داریم

جلالی بیان کرد: یکی از شروط ۹ گانه برداشتن همزمان تحریم‌ها با اجرای برجام بود که حتی یک تحریم هم برداشته نشد و اضافه هم شد ۴ میلیارد دلار صنعت گردشگری ورشکسته شد و هتل‌های پنج ستاره ما تعطیل شدند.

وی از بودجه کلان کنگره آمریکا برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: سپاه پاسداران، وزارت دفاع و ممنوع‌الخروج شدن پنج نفر از افراد مهم کشور با روحیات برجام منافات دارد و امروز ما فقط ویترین هسته‌ای داریم و اگر امروز بخواهیم دوباره آغاز کنیم، ۱۵ سال دیگر به الان می‌رسیم.

وی جایگزینی اسلام میانه‌رو را به جای اسلام ناب محمدی (ص) راهبرد دیگر نفوذ دشمن خواند و افزود: این‌ها سخن از اسلام رحمانی به میان می‌آورند که رهبر با آن مخالف هستند و فرمودند، «غلط است» و این اسلامی است که جهاد و شهادت ندارد.

دفن مواد غذایی عمل به ابتکار غربی‌هاست

وی در ادامه به دفن سیب‌زمینی، مرغ، برنج و اخیرا خرما در کشور اشاره کرد و یادآور شد: چند سال پیش که سیب‌زمینی زیاد بود و توزیع کردند، همین‌ها گفتند به‌خاطر انتخابات است، امروز هم می‌توانستید در پیاده‌روی اربعین بین چندهزار موکب اقلامی را که دفن کردید، توزیع کنید و این مدل غربی‌ها را به‌کار نبرید که این در واقع نفوذ معرفتی فکری غرب است.

رئیس دفتر آیت‌الله مصباح با بیان اینکه عزت همواره از آن مومنان است و ناپاک و پاک مساوی نیستند، خاطرنشان کرد: این زیادی ناپاکان از هجمه‌ رسانه‌ای است، اما حق بر باطل پیروز است.

اصلاح‌طلبان به پایان خط رسیدند

جلالی با اذعان به اینکه اصلاح‌طلبان اخیرا در جلساتشان گفتند ما حرف جدید نداریم، تصریح کرد: آنها به پایان خط رسیده‌اند، چون در حوض لجن آمریکا هستند.

وی با تأکید بر اتحاد و همدلی اصولگرایان افزود: امید دشمن تفرقه‌افکنی بین اصولگرایان است، باید یک‌صدا باشیم و از تفرقه که امید باطل و آمریکایی‌ها است، بپرهیزیم.

شهادت آیت‌الله النمر سبب نابودی تکفیری‌ها و داعشی‌ها می‌شود

جلالی با بیان اینکه شهادت آیت‌الله النمر سبب نابودی تکفیری‌ها و وهابی‌ها می‌شود از قدرت برقراری امنیت از سوی جمهوری اسلامی در دیگر بلاد اسلامی یاد کرد و گفت: ۲۵ میلیون زائر روز اربعین پیاده رفتند و خون از بینی هیچ‌کدام نیامد و با وجود تکفیری‌ها و داعشی‌ها اما قدرت جمهوری اسلامی ایران امنیت را برقرار کرد.

وی از رکود اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم در کشور یاد کرد و گفت: با این بیکاری، افزایش قیمت مسکن و غوغایی که به‌وجود آمده، اما ارزشمند بود که تجربه کنیم آمریکا قابل اعتماد نیست، اما مردم هفتم اسفند در انتخابات انقلابی بودن خود را دوباره نمایش خواهند داد.

وی اذعان کرد: دیپلماسی انقلابی جواب داده و بسیار عالی است، باید توجه داشته‌باشیم، شکاف بین اصولگراها نیفتد و وحدت را حفظ و یک لیست واحد داشته‌باشیم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انقلاب، آمریکا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • جمال

    ریاست نظارت شورای نگهبان درجلسه شرکت میکندروراستی محترم کامنت راحذف میکنید.روراستی یعنی این.....

    عین الله

    رمز بقای توی آخوند در قال قال کردن است. از جمعیت توی مسجد مشخص است چقدر حرفهایت خریدار دارد. کاندید می شدی تا بری مجلس و مملکت رو اصلاح کنی. حامی احمدی نژاد پرورش دهنده دزدان حرفه ای.

    رفسنجانی

    سخنرانی حجه الاسلام جلالی را علیه اقدامات جریان انحرافی در دولت احمدی نژاد که در همین مسجد امام ایراد شد مطالعه کن تا تهمت نزنی به حمایت بی منطق از احمدی نژاد. ایشان مثل بعضی ها در این مملکت نان به نرخ روز خور نیستند و با احدی جز ولایت عقد اخوت نخوانده اند چون طلبه اند و دنبال مال و منال و پست و مقام نیستند.

    محسن

    اگر جمعیت نشان دهنده حقانیت باشد بلاتشبیه بلا تشبیه باید گفت یزید بن معاویه هم صده هزار لشکر داشت پس حق بود...

    عبدالله

    خداییش حرف حساب زده. عین الله جان جوابی نداری سکوت کنید توهین و تهمت شخصیت شما را می رساند.