دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست

  • شناسه خبر: 19750
دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست

امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنی آمریکا با ملت ایران تمام شدنی نیست.

به گزارش”روراستی“حجت الاسلام رمضانی پور امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوا افزود: هنگام نماز به ویژه نماز جمعه باید کسب و کار رها شود چرا که منفعتی در آن نیست.

وی بیان کرد: امر به معروف بهترین دعوت به سوی خیر و خوبی است و پیامبر(ص) فرمودند« سه دست هستند که روز قیامت عذاب از آن ها دفع می شود؛ دسته اول کسانی که مردم را به خیر و صلاح دعوت می کنند، دسته دوم کسانی که به قضا و قدر الهی راضی اند و دسته سوم کسانی که بندگان خدا را به سوی خیر راهنمایی می کنند».

امام جمعه رفسنجان با اشاره بر اینکه بین ایران و عربستان تفاوت های زیادی است، خاطر نشان کرد: کشور ما پیرو اسلام ناب است اما عربستان دم از اسلام آمریکایی می زند.

وی ادامه داد: در کشورما دم از حقوق بشر اسلامی می زنیم  و انتخابات آزاد است، اما در عربستان دیکتاتوری حکومت می کنند.

رمضانی پور با اشاره به انتخابات هفتم اسفند عنوان کرد: از فردا تأیید یا رد صلاحیت ها اعلام می شود و مهم موضع گیری افراد است نباید هرج و مرج راه بیافتد و مردم هوشیار باشند و مواضع را ببینند.

وی خاطر نشان کرد: رازماندگاری انقلاب اسلامی را باید از منظر امام راحل و رهبر انقلاب جویا باشیم، راز ماندگاری انقلاب به تعبیر این دو بزرگوار ایمان به خدا، داشتن روحیه انقلابی و جهادی است و امروز هم این روحیه باید حفظ شود.

خطیب جمعه رفسنجان از دستگیری نیروهای آمریکایی در آبهای کشورمان یاد کرد و اذعان داشت: اقتدار نیروی دریایی سپاه و رأفت اسلامی در برابر آن ها و آزادکردنشان پس از چند ساعت تفاوت اسلام و کفر را رساند که اگر آنها حتی ماهیگیران ما را می گرفتند آن ها را رها نمی کردند.

وی با هشدار به وزارت نفت در زمینه بستن قراردادهای نفتی و در اختیار قرار دادن منابع کشورمان به دست بیگانگان، خاطر نشان کرد: این کار شایسته جمهوری اسلامی نیست و به استقلال کشور ضربه می زند، نباید وضعیت قبل از انقلاب تکرار شود.

امام جمعه رفسنجان همچنین تأکید کرد: تجمع کردن کارگران جلوی درب کارخانه و محل کار دلسوزی برای نظام و انقلاب نیست بلکه برای دشمن خوراک درست کردن است، باید صبورانه رفتار کرد، بعضی کارخانه ها با وام حقوق کارگرانشان را می پردازند و آبروداری می کنند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دشمنی، آمریکا
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :