وصل شدن ۱۵ اداره رفسنجان به شبکه واحد

  • شناسه خبر: 19820
وصل شدن ۱۵ اداره رفسنجان به شبکه واحد

فرماندار رفسنجان گفت: ۱۵ اداره شهرستان به صورت آزمایشی به شبکه واحد متصل می شوند.

به گزارش”روراستی” مهندس ملانوری در جلسه شورای اداری شهرستان افزود: با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی، اما هنوز مکاتبات اداری از طریق کاغذ صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: کاغذبازی هم وقت و هم هزینه در بردارد، اتوماسیون اداری می تواند در کاهش وقت و هزینه مؤثر باشد.

فرماندار ویژه رفسنجان عنوان کرد: در حال حاضر بیشتر ادارات اتوماسیون اداری دارند ولی با زیر مجموعه های خودشان در ارتباط هستند، حتی فرمانداری هم از طریق اتوماسیون با ادارات دیگر در ارتباط نیست، لذا باید نسبت به اتصال ادارات به شبکه واحد اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی و اداره بیمه خدمات درمانی به هم مرتبط شدند، خاطر نشان کرد: ۱۵ اداره به صورت آزمایشی انتخاب و به یک شبکه وصل شوند و تا نیمه اول سال آینده همه ادارات باید به یک شبکه واحد وصل شوند و سرور مرکزی آن تحت نظارت فرمانداری باشد.

وی عنوان کرد: جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، منابع طبیعی، آبیاری، آبفار، آبفا، تأمین اجتماعی و…تعدادی از این ادارات هستند.

وی در ادامه به بازرسی های کمیته ارزیاب کمیسون تحولی اداری از این هفته اشاره کرد و گفت: امسال تغییرات در آیین نامه ایجاد شده و ادارات باید از روزمرگی خارج شوند تا سبب ارتقا جایگاه آن ها شود.

ملانوری به ایام الله دهه فجر نیز اشاره و تأکید کرد: مدیران دستگاهها برنامه های افتتاح یا کلنگ زنی خود را در همین هفته اعلام کنند تا بتوانیم برنامه ریزی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: دهه فجر باید به گونه ای برگزار شود که بار دیگر شور انقلابی در مردم ایجاد شود و همه موفقیت های انقلاب اسلامی از سال ۵۷ تا کنون را جشن بگیریم.

فرماندار ویژه رفسنجان تأکید کرد: دهه فجر باید زمینه ساز حضور حداکثری مردم در انتخابات در فضایی پر شور و سالم باشد.

 

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، شبکه، ادارات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :