درخشش مس منطقه کرمان در شانزدهمین دوره جایزه بنیاد انرژی

  • شناسه خبر: 19881
درخشش مس منطقه کرمان در شانزدهمین دوره جایزه بنیاد انرژی

مس منطقه کرمان در شانزدهمین دوره جایزه بنیاد انرژی خوش درخشید.

به گزارش”روراستی“شانزدهمین دوره جایزه بنیاد انرژی به میزبانی ایران برگزار شد.

در این مراسم مهندس حسین نظری مدیر مس منطقه کرمان جایزه ویژه مدیریت سیستمی مس منطقه کرمان را دریافت کرد.

همچنین مهندس محمد امین زاده مدیرHSE مس کرمان تقدیرنامه مدیریت سبز سطح ۲ و نشان ویژه بلوغ بهداشت ، ایمنی و محیط زیست و مهندس حمید زارع معاون مهندسی مس منطقه کرمان جایزه مدیریت انرژی دریافت کرد.

جایزه بنیاد انرژی از سال ۱۹۹۹هر سال با هدف معرفی و تقدیر از طرح های برترپنج حوزه زمین، آب، هوا، انرژی و توسعه جوانان در یکی از کشورها برگزار و شانزدهمین دوره آن به میزانی ایران با حضور نمایندگان ۱۷۷ کشور جهان در حال برگزاری است.

در این مراسم از بین ۱۱ هزار شرکت کننده در این جایزه طرح های برتر که به شدت در زندگی بشری، موضوع محیط زیست و حفظ پایداری زمین تأثیرگذار هستند، معرفی شدند.

همچنین از شرکت های صنعتی که الزامات محیط زیستی را رعایت کردند و در زمینه تولید محصول سبز مدیریت انرژی فعالانه تلاش کردده اند، تقدیر به عمل امد.

شانزدهمین دوره مراسم جهانی انرژی پاک با حضور مهندس چیت چیان وزیر نیرو، خانم مانکاگاندی وزیر امور زنان و کودکان هند و عضو هیئت رییسه بنیاد جهانی انرژی ولفگانگ نیومن موسس بنیاد جهانی انرژی و نمایندگان نامزدهای دریافت این جایزه عصر روز دوشنبه ۲۸ دی ماه در هتل استقلال برگزار شد.

شایان ذکر است؛  امروز ۲۹ دی ماه در برج میلاد  این مراسم ادامه داشت و از ۱۵ پروژه برتر از میان ۱۷۷ کشور مطرح شده تقدیر و همچنین از مس منطقه کرمان نیز برای بیش از یک دهه تلاش قدردانی به عمل آمد.

۱۴

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مس، دوره
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :