نباید زمینه برای ورود هر عنصر نفوذی به میدان انتخابات فراهم شود

  • شناسه خبر: 19976
نباید زمینه برای ورود هر عنصر نفوذی به میدان انتخابات فراهم شود

مشاور فرماندهی دانشگاه امام حسین(ع)گفت: شورای نگهبان پاسدار قانون است، نباید زمینه برای ورود هر عنصر نفوذی به میدان انتخابات فراهم شود.

به گزارش”روراستی“سردار نوراللهی در پنجمین یادواره شهدای روامهران نوق با بیان اینکه یادواره شهدا در امتداد تلاش های شهدا برای نابودی دشمنان دین و اسلام است، افزود: پیام شهدا باید به نسل نو منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه دو مسئله مهم برجام و انتخابات امروز در کشور پررنگ است، تصریح کرد: در برجام که با استقامت و ایستادگی ملت و تلاش دستگاه دیپلماسی کشور در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری به جمع بندی رسید، الان در مرحله اجرایی شدن است.

مشاور فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین(ع) ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری برجام باید دقیق اجرا شود و اگر دشمن در قراردادش نقضی انجام دهد باید پاسخش را داد و از مسامحه و تعلل پرهیز کرد.

وی همچنین به انتخابات پایان سال در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: خطر نفوذ در همه جای دنیا وجود دارد، چه برای نمایندگی و چه برای مسئولیت های کلیدی کشور، در ایران شورای نگهبان پاسدار قانون اساسی است و از این جهت خروجی تصمیمات این شورا در رابطه با تأیید صلاحیت کاندیداها برای ورود به عرصه انتخابات مهم است.

نوراللهی بیان کرد: رهبر تأکید دارند زمینه برای نفوذ و حضور هر عنصری به عرصه انتخابات که شرایط ندارد، فراهم نشود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، زمینه، نفوذ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :