عده ای از رد صلاحیت شده ها دلدادگان آمریکا بوده و هستند

  • شناسه خبر: 19984
عده ای از رد صلاحیت شده ها دلدادگان آمریکا بوده و هستند

امام جمعه رفسنجان گفت: عده ای از ردصلاحیت شده های انتخابات دهم دلدادگان آمریکا بوده و هستند و عده ای نیز پرونده های سرقت، اعمال خلاف شرع و..داشتند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در آیین دشمن شکن نماز جمعه رفسنجان با توضیح رد صلاحیت های انتخابات مجلس دهم افزود: برخی از این افراد با فتنه گران در ارتباط بودند، این افراد ضربه ای به نظام زدند که معلوم نیست تا چه زمانی خسارت آن جبران خواهد شد.

وی تصریح کرد: عده ای از رد صلاحیت شده ها دلداگان آمریکا بوده و هستند و بیش از ۷۰۰نفر نیز به دلیل تخلفات اداری، پرنده های سرقت، سرقت سؤالات کنکور، تحصیل مال نامشروع، پارتی بازی، رشوه، رانت خواری، عدم التزام به احکام اسلامی، اهمیت ندادن به نماز و روزه و همچنین ارتکاب به اعمال خلاف شرع بودند.

امام جمعه رفسنجان ادامه داد: برخی رد صلاحیت ها وابسته به گروههای معاند نظام بودند و تعدادی هم مدارکشان ناقص بوده است.

وی عنوان کرد: برای اولین بار در این دوره حدود هشت هزار نفر برای کاندیداتوری در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام نویسی کردند که ظرف مدت کوتاهی احراز صلاحیت و برخی عدم احراز صلاحیت و رد صلاحیت شدند.

رمضانی پور گفت: این تعداد برای گرفتن ۲۹۰ صندلی آمادگی خود را اعلام کردند که طبیعی است گرفتاری هایی به وجود بیاورند و مردم باید در جریان همه امور باشند.

وی با بیان اینکه شورای نگهبان دژ محکمی در برابر نااهلان و نامحرمان انقلاب اسلامی است، خاطر نشان کرد: دفاع رییس جمهور از حامیان فتنه تعجب برانگیز  و توهین به مجلس فعلی است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،رد، صلاحیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :