تکمیل پروژه خانه حاج آقا علی رفسنجان مهر ۹۵

  • شناسه خبر: 20079
تکمیل پروژه خانه حاج آقا علی رفسنجان مهر ۹۵

فرماندار رفسنجان گفت: پروژه خانه حاج آقاعلی رفسنجان مهر ۹۵ تکمیل می شود.

به گزارش”روراستی” ملانوری در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان که با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در فرمانداری برگزار شد، افزود: اقتصادمقاومتی اقتصاد درون گراست و برای ایجاد اقتصادی مقاوم باید تلاش کرد.

فرماندار ویژه رفسنجان تصریح کرد: مرمت خانه حاج آقاعلی رفسنجان درحال انجام است و کل پروژه مهر ۹۵ تکمیل می شود، این پروژه پس از تکمیل ۱۰۰تا ۱۲۰ نفر اشتغالزایی ثابت دارد.

وی گفت: خانه حاج آقا علی رفسنجان یک مکان اقامتی پذیرایی بر اساس استاندارد هتل چهارستاره خواهد شد و فاز اول آن برای عیدنوروز آماده است.

ملانوری در ادامه با اشاره به مشکلات شهرستان رفسنجان بودجه ای که برای این شهرستان تعیین می شود را ناکافی دانست و افزود: با توجه به فرسودگی زیرساخت ها، بحران آب و خشکسالی که در شهرستان حاکم است ضرورت دارد توجه بیشتری به این شهرستان شود.

وی ادامه داد: وجود ۶۰هزار تبعه بیگانه در این شهرستان و نبود امکانات کافی این شهرستان را دچار چالش کرده است.

فرماندار رفسنجان از دو جاده رفسنجان – نوق و رفسنجان – زرند یاد کرد و  گفت: هر دو جاده خطرناک و پرتردد هستند، جاده رفسنجان- زرند دارای ترافیک سنگین و عرض کم و بدون امکانات زیرساختی است و جاده رفسنجان- نوق سال گذشته ۱۱ مورد تلفات جانی داشته است.

وی همچنین مشکلات آب شهری و روستایی، پست های فوق توزیع، افت ولتاژ و..از دیگر مشکلات شهرستان برشمرد.

ملانوری جهش علوم پزشکی در زمینه عمرانی را خوب ارزیابی کرد و گفت: این دانشگاه در طرح تحول نظام سلامت همگام با دولت پیش می رود و جای تقدیر دارد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، پروژه، تکمیل رفسنجان، روراستی، پروژه، خانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :