افتتاح ۱۴۸ طرح با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان در رفسنجان

  • شناسه خبر: 20150
افتتاح ۱۴۸ طرح با اعتبار ۳۰۰میلیارد تومان در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر ۱۴۸ طرح با اعتبار بیش از ۳۰۰میلیارد تومان در رفسنجان به بهره برداری می رسد.

به گزارش”روراستی” فرماندار رفسنجان در جلسه ستاد دهه فجر شهرستان افزود: کشور ایران منشأ تحولات بزرگی در منطقه است و ایام الله دهه فجر بار دیگر معرف اقتدار نظام ما در منطقه و در جهان است.

ملانوری تصریح کرد: برنامه های دهه فجر باید با کیفیت برگزار شوند و زمینه ساز حضور مردم برای خلق حماسه ای دیگر در هفتم اسفند باشند.

وی با بیان اینکه دینمداری، انقلابی بودن و صبر و استقامت ملت سبب عنایت خداوند شد و در برجام به نتیجه رسیدیم، خاطرنشان کرد: اجرای برجام یعنی عزت، غرور و عظمت ملت ایران.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه در زمان تبلیغات عقلانیت سیاسی حاکم باشد و در فضایی سالم در سایه قانون تبلیغات انجام شود، افزود: باید فضایی بانشاط ایجاد شود تا مردم پای صندوق های رأی حاضر شوند.

ملانوری در ادامه از افتتاح ۱۴۸ طرح همزمان با دهه فجر در رفسنجان یاد و عنوان کرد: این طرح ها با اعتباری بیش از ۳۰۰میلیارد تومان به بهره برداری می رسند.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، طرح، دهه فجر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    آقای فرماندار چرا بیمارستان آمپول حیاتی آی وی آی چی ندارد و کسی هم جوابگو نیست با بیمه هم مشکل دارند مریض چه گناهی دارد اگر بخدا ممکن است همین الان به گوش فرماندار برسانید. آخه ۱۷ میلیون پول کمی نیست یک بازنشسته از کجا بیاوردشماره تماس ۰۹۱۳۹۹۱۸۷۳۲