زلزله ۶٫۵ ریشتری رفسنجان در راه است

  • شناسه خبر: 20156
زلزله ۶٫۵ ریشتری رفسنجان در راه است

فرماندار رفسنجان از مانور منطقه ای زلزله به میزبانی رفسنجان خبرداد.

به گزارش”روراستی” رفسنجان میزبان برگزاری مانور منطقه ای زلزله است .

مهندس ملانوری در جلسه هماهنگی مانور منطقه ای زلزله با اعلام این خبر افزود: زمانی که در یک منطقه زلزله رخ می دهد شهرهای همجوار هم برای کمک رسانی درگیر می شوند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری مانور منطقه ای که در هیئت مدیره هلال احمر آن را مطرح کردیم آمادگی دستگاههای ستاد بحران و نیز شهرهای همجوار منطقه حادثه دیده است، که رفسنجان به عنوان اولین میزبان در مانورهای منطقه ای استان معرفی شد.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه آموزش همگانی برای آمادگی در برابر حوادث و بلایای طبیعی لازم است، خاطر نشان کرد: این آموزش ها سبب می شود زمان وقوع حادثه تلفات کمتری داشته باشیم.

وی اظهار کرد: از امروز تا پایان سال جاری هر لحظه ممکن است زمان بحران اعلام شود و از قبل زمان آن مشخص نخواهد بود، لذا دستگاهها باید آمادگی لازم داشته باشند تا بتوانند به خوبی این بحران را مدیریت کنند و در این مانور آمادگی شهرستان های همجوار نیز محک می خورد.

حیدری نماینده جمعیت هلال احمر استان هم با اشاره به سناریوی این مانور تصریح کرد: مانور عملیاتی که می خواهیم انجام دهیم برای زلزه ۶٫۵ ریشتری است و کلیه اقدامات در این مانور مانند زمان واقعی بحران خواهد بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مانور، زلزله
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ممل

    چه آموزشی تا حالا داده شده ؟ مدارس و کارمندان؟ آیا هدهای گروههای نجات و امداد بجز هلال احمر معلومند؟

    حسینی

    متن خبرتون وحشت انگیز بود!!!