هشدار امام جمعه رفسنجان به مسئولان؛ انتخابات کشاکش قدرت نیست

  • شناسه خبر: 20182
هشدار امام جمعه رفسنجان به مسئولان؛ انتخابات کشاکش قدرت نیست

امام جمعه رفسنجان با هشدار به برخی مسئولان گفت: فکر نکنید انتخابات کشاکش قدرت است، بحث خدمت به مردم است.

به گزارش”روراستی“حجت الاسلام رمضانی پور امروز در خطبه های نماز جمعه رفسنجان با تأکید بر رعایت تقوا و اصلاح ذات البین افزود: آن چه سبب بی رونقی در کسب و کار می شود معصیت است.

وی انتخابات را مظهر بلوغ سیاسی ملت خواند و تصریح کرد: احترام به تصمیمات شورای نگهبان لازم است، به برخی مسئولان هشدار می دهم فکر نکنند انتخابات کشاکش قدرت است ، خیر بحث خدمت به مردم مطرح است.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به ۱۲ بهمن بیان کرد: ملت ایران برای نان و سفره رنگین انقلاب نکردند بلکه برای نهادینه کردن ارزش های دینی و معنوی انقلاب کردند، امام خمینی هم فرمودند«جمهوری اسلامی» یعنی اسلام در جامعه حاکم باشد و مسئولان اسلام و دین را نهادینه کنند، برای همین است که شورای نگهبان با دقت افراد را معرفی می کند.

وی در ادامه از سفر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه یاد کردو گفت ایتالیا در تحریم ها زیاد بر ما سخت نگرفت، دستاوردهای این سفر مهم است اما بایدها و نبایدهایی هم وجود دارد.

رمضانی پور ادامه داد: توجه به اقتصاد مقاومتی مهم است نباید جامعه را به سمت مصرف گرایی سوق دهیم و از تولیدات داخل غافل شویم، توجه به تولید داخلی یعنی افزایش اشتغالزایی و این مهم مد نظر باشد.

وی عوامل پیروزی انقلاب اسلامی را رمز ماندگاری این انقلاب دانست و افزود: دینی و معنوی بودن مبنای انقلاب است، مردمی بودن انقلاب، اهمیت دادن به اصل ولایت فقیه، در صحنه بودن، ایمان و اتکا به خدا و بصیرت ملت از عواملی است که در حفظ و ماندگاری انقلاب نقش دارند و مسئولان هم باید باتقوا، شجاع و خودآگاه باشند.

خطیب جمعه رفسنجان برخی رسومات از جمله ترویج موسیقی در مراسم عروسی، جهیزیه زیاد و..را از بدعت گذاری هایی خواند که نفرت، دوری و برائت را در پی دارند.

رمضانی پور همچنین به فساد مالی در فوتبال اشاره کرد و خواستار رسیدگی مسئولان به این مهم شد که پولهای ملت و دولت را در این راستا هزینه می کنند.

وی اذعان کرد: رکود سنگین حاکم بر جامعه باید اساسی رفع شود، کشورما در پسابرجام نیاز به مدیریت اقتصادی کارآمد دارد.

امام جمعه رفسنجان شانزدهمین سالگرد تأسیس رادیو شهری رفسنجان را تبریک گفت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انتخابات، قدرت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :