امروز جبهه دفاع از اسلام در عراق و سوریه است/حمایت مستقیم آمریکا از داعش

  • شناسه خبر: 20219
امروز جبهه دفاع از اسلام در عراق و سوریه است/حمایت مستقیم آمریکا از داعش

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه امروز جبهه مبارزه با کفر و دفاع از اسلام در عراق و سوریه است، گفت: آمریکا به طور مستقیم از داعشی ها و تکفیری ها حمایت می کند و عربستان هم از این گروهک ها برای از بین بردن زیرساخت های کشورهای اسلامی حمایت مالی دارد.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور امشب در آیین افتتاح جشنواره فیلم عمار در مسجد حضرت رسول(ص) شهرک یادگار امام(ره)با بیان اینکه این فیلم ها با استناد و ارزشی هستند، افزود: رهبر معظم انقلاب هم عنایت ویژه ای به این فیلم ها دارند.

وی تصریح کرد: استقبال از این جشنواره خوب است و اینگونه فیلم ها نیاز به سینما ندارد بلکه در مساجد، حسینیه ها، دانشگاهها، مدارس و حتی مصلی ها امکان پخششان وجود دارد و ما اعلام می کنیم که هر هفته قبل از خطبه ها یکی از این فیلم ها در مصلی به نمایش در آید.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به رشادت های مدافعان حرم بیان کرد: برادران افاغنه همدوش و همپای رزمندگان ما برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) می جنگند و گوی سبقت را از ما ایرانی ها گرفته اند.

وی خاطر نشان کرد: زمان جنگ تحمیلی در کشور ما نیز این افاغنه جهاد کردند و از خود رشادت به خرج دادند.
امام جمعه رفسنجان از شهیدان بادپا، الله دادی، جمالی و..یادکرد و یا شهدای لشکر فاطمیون را گرامی داشت.
وی بیان کرد: امروز احزاب و کفار در سوریه علیه اسلام به پا خاستند و اگر حمایت های مستقیم آمریکا و اسرائیل و حمایت مالی عربستان و قطر و…برای از بین بردن زیرساخت های کشورهای اسلامی نبود، این گروهک ها که امروز در صدد اشغال کل منطقه و رقم زدن حکومت خلیفه ای هستند نابود می شدند.
وی اذعان کرد: این گروهک ها حتی به ترکیه و عربستان هم رحم نخواهند کرد، رزمندگان ما توانستند جلوی پیشروی آنها را در عراق بگیرند و طولی نمی کشد که کل منطقه از وجود داعشی ها و تکفیری ها پاکسازی شود.
رمضانی پور گفت: دشمن همان دشمن دوران جنگ در ایران است و فرمانده همان فرمانده جهان کفر است و به شکل داعش و تکفیری ها درآمده، جبهه اسلام که در عراق و سوریه است فرقی با جبهه های جنوب و غرب در دوران دفاع مقدس ندارد.
رمضانی پور با تأکید بر برپایی یادواره های شهدا در سراسر شهرستان از سوی ستادهای یادواره شهدا، تصریح کرد: رفسنجان یک هزار شهید دارد و کنگره بزرگی برای شهدا برگزار می کنیم که شهدای مدافع حرم که از برادران افاغنه هستند در این کنگره سهیم هستند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جبهه، مبارزه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :