رفسنجان باید به کشور معرفی شود

  • شناسه خبر: 20275
رفسنجان باید به کشور معرفی شود

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان گفت: رفسنجان ظرفیت های بالایی دارد و باید به استان و کشور معرفی شود.

به گزارش”روراستی” احمد علیرمضانی در جمع اعضای شورای اداری شهرستان رفسنجان در فرمانداری این شهر افزود: رفسنجان شهرستان انقلابی است و در دوران دفاع مقدس حضور پررنگی داشته است.

وی ظرفیت های این شهرستان را بالا دانست و خانه حاج آقاعلی، مس، پسته ، کشاورزی، صنایع و..را از ظرفیت های ویژه مستندسازی در این شهرستان برشمرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان پوشش دهی اخبار را منوط بر اهمیت  و ارزش خبری دانست و گفت: اگر ائمه جمعه کارکرد اجتماعی به جز نماز جمعه داشته باشند از طریق رسانه پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه اگر ظرفیت ها به صورت گزارش کار شوند پوشش دهی می شوند، تصریح کرد: حرکتی برای معرفی کل استان در صدا و سیما آغاز کردیم.

این مسئول ادامه داد: رفسنجان آن طور که باید به مردم خودش هم معرفی نشده و با ظرفیت هایی که در زمینه های مختلف دارد، باید به استان و کشور هم معرفی شود.

علیرمضانی خاطرنشان کرد: داشتن رادیو شهری یک ظرفیت است و بسیاری از شهرستان های استان این ظرفیت را ندارند. این مهم  در رفسنجان با همکاری مسئولان این شهرستان ایجاد شده است.

وی ابراز داشت: ۹۷ درصد شهرستان رفسنجان پوشش دهی دیجیتال دارد که سه درصد به دلیل پراکندگی روستاها از این مهم برخوردار نیستند.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان از برنامه های ویژه انتخابات یادکرد و گفت: هدف صدا وسیما جلب مشارکت گسترده و حضور فراگیر مردم در انتخابات است و در چارچوب سیاست ها و منویات مقام معظم رهبری عمل می کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، معرفی، ظرفیت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :