جلوگیری از حفاری غیرمجاز جهت انتقال آب در رفسنجان

  • شناسه خبر: 20317
جلوگیری از حفاری غیرمجاز جهت انتقال آب در رفسنجان

سرپرست اداره راه وشهرسازی رفسنجان از ممانعت عوامل حفاظت از حریم راههای این اداره از حفاری غیرمجاز جهت انتقال آب در رفسنجان خبرداد.

به گزارش “روراستی” به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی رفسنجان، علی عباسی پور افزود:حسب گزارش گشت راهداری مبنی  بر حفاری غیر مجاز جهت انتقال آب در حریم محور کمربندی رفسنجان-کرمان در روز جمعه ۱۱ بهمن ۹۴ توسط بخش خصوصی، بلافاصله نیروهای حفاظت از حریم راه و حفاظت از اراضی دولتی در محل حضور و ضمن هماهنگی با مقام قضایی از ادامه فعالیت شرکت پیمانکار جلوگیری کردند.

وی ادامه داد: بخشی از کانال محصوره که در حریم راه بود توسط یک دستگاه لودر پر شد و با توجه به اینکه لوله گذاری مورد نظر مربوط به شرکت آب روستایی است، مسئولین مربوطه جهت طی روال قانونی و اخذ مجوزهای لازم ارشاد و راهنمایی شدند.

در ادامه عباسی پور اظهار داشت: حفظ حریم راه از وظایف اصلی راهداران است و به منظور افزایش ایمنی ، جلوگیری از حوادث و سوانح احتمالی و در نهایت حفظ جان رانندگان و سرنشینان خودروهای عبوری صورت می گیرد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی رفسنجان خاطر نشان کرد:  براساس تبصره ۱ ماده ۶ قانون ایمنی راهها هرگونه ساخت و ساز و یا عبور تأسیسات مجاور محورهای اصلی – فرعی و مواصلاتی نیاز به کسب مجوز از کمیسیون حریم راهها مستقر در اداره کل راه وشهرسازی استان دارد.

عباسی پور در پایان از شهروندان درخواست نمود د راین امر خیرخواهانه خود را مسئول دانسته و با نیت جلوگیری از حوادث جاده ای و حفظ جان هموطنان خود در صورت مشاهده هرگونه تصرف یا تخریب حریم راه مراتب را با شماره تلفن های ۳۴۳۲۲۰۸۶ و ۳۴۳۲۷۲۰۶ به راهداران رفسنجان اطلاع دهند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، حفاری، آب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :