نماینده مجلس باید گره گشای مشکلات مردم باشد

  • شناسه خبر: 20607
نماینده مجلس باید گره گشای مشکلات مردم باشد

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: نماینده ای برای مجلس انتخاب شود که گره گشای مشکلات مردم باشد.

به گزارش”روراستی” محمد محسن بیگی در حاشیه مراسم تجلیل از رتبه آوران برتر کنکور در رفسنجان افزود: هیچ فقری بزرگتر از جهالت نیست و آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت وظیفه خروج انسان ها از جهالت را دارد.

وی تصریح کرد: اهداف تعلیم و تربیت توانایی تشخیص، قدرت تفکر و دفاع از مظلوم و داشتن جرأت احقاق حق مظلوم است و اگر بتوانیم در مدارس دانش آموزانی پرورش دهیم که در این مسیر باشند آینده کشور را بیمه کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرروش استان کرمان با بیان اینکه دوران جوانی و نوجوانی موثرترین دوران زندگی انسان است، تصریح کرد: بزرگان ما اندوخته های مادی و معنوی خود را از این دوران دارند.

وی با بیان اینکه قبل از تقویت بنیه علمی تزکیه نفس و خودشناسی مهم است، خاطرنشان کرد: ایمان و علم باید  همراه باشد و در میدان عمل به کار گرفته شود.

محسن بیگی در ادامه ۲۲ بهمن را یکی از رویدادهای مهم در کشور دانست و بیان داشت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی تأیید بر استمرار انقلاب و مقبولیت نظام و باید همه به ویژه نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی شرکت کنند.

وی ابراز داشت: انتخابات یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است که دخالت مردم در سروشت خود است، همان اصولی که امام خمینی(ره) آن را ترسیم کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: هر قدر حضور ما در انتخابات پررنگ تر باشد انتخاب مفیدتری خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح مهم است، افزود: برای مجلس شورای اسلامی نماینده ای انتخاب شود که با علم و بصیرت باشد تا قوانینی که وضع می کند گره گشای مشکلات مردم باشد و نیز در عرصه ملی و بین المللی بتواند به شایستگی از ملت ما نمایندگی کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نماینده، مردم
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :