افتتاح و کلنگ زنی طرح های علوم پزشکی رفسنجان+تصاویر

  • شناسه خبر: 20631
افتتاح و کلنگ زنی طرح های علوم پزشکی رفسنجان+تصاویر

با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی چند طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش”روراستی” با حضور معاون اورژانس کشور، قائم مقام معاونت بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان استان و شهرستان، تعدادی طرح بهداشتی درمانی در رفسنجان افتتاح و کلنگ زنی شد.

کلنگ زنی ساختمان اورژانس دانشگاه علوم پزشکی با زیربنای دو هزار و ۷۰۰متر مربع و اعتبار ۴۱میلیارد ریال، این ساختمان قرار است ۱۸ماهه آماده شود و ۲۵۰میلیون تومان توسط خیر سیدمحمد مداح حسینی تأمین اعتبار می شود.

۲

بهره برداری از رادیولوژی دیجیتال، تراکم استخوان و ماموگرافی با ۱۵۰متر مربع زیربنا و ۵۵میلیون تومان هزینه ساخت، افتتاح بخش داخلی مردان با ۶۰۰متر مربع زیربنا و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار، افتتاح پاویون دو طبقه با ۶۲۰متر زیربنا و ۷۰۰میلیون تومان اعتبار، افتتاح مرکز امحاء زباله در ۱۷۰متر مربع زیربنا و ۶۵میلیون تومان و ۱۲۰میلیون تومان محوطه سازی بیمارستان علی بن ابیطالب دگیر افتتاحیه های امروز دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان بود.

۴۶

افتتاح مرکز بهداشت شماره یک شهری با دو میلیارد و ۴۰۰میلیون تومان اعتبار  و زیربنای دو هزار  و۱۵۰مترمربع دیگر طرح افتتاحی امروز بود.

۹

در ادامه افتتاحیه ها و کلنگ زنی های پیش از ظهر امروز کلنگ کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی در پردیس دانشگاه علوم پزشکی به زمین زده شد.

این کلینیک در دو طبقه با زیربنای سه هزار مترمربع ایجاد می شود و برای ساخت آن هفت میلیارد تومان هزینه پیش بینی شده است.

پایان سال ۹۵ زمان بهره برداری از کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی این دانشگاه خواهد بود.

همچنین افتتاح ساختمان مدیریت بحران با زیربنای ۱۸۵متر مربع و ۲۰۰میلیون تومان هزینه و  ساختمان حیوانخانه با ۱۵۶ متر مربع زیربنا و ۱۳۰میلیون تومان هزینه پایان بخش پروژه های علوم پزشکی قبل از ظهر امروز بود.

۸

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، افتتاح، طرح
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :