وزیر دادگستری در جمع مردم رفسنجان: مجلس مستقل و قدرتمندی می‌خواهیم که حرف ملت را بزند

  • شناسه خبر: 20761
وزیر دادگستری در جمع مردم رفسنجان: مجلس مستقل و قدرتمندی می‌خواهیم که حرف ملت را بزند

وزیر دادگستری گفت: مجلس مستقل و قدرتمندی می‌خواهیم که حرف ملت را بزند و همراه دولت باشد، اگر مجلس و دولت با هم هم‌نظر نباشد، مشکل ایجاد می‌شود.

به گزارش”روراستی“حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه رفسنجان با بیان اینکه این انقلاب نعمتی بود که خداوند به ما عطا کرده است افزود: باید سرباز انقلاب باشیم و کلمه الله و احقاق حق را تحقق بخشیم.

وی بیان کرد: ملت ما حدود ۴۰ سال سختی‌ها را تحمل کرد و خداوند ملت ما را مشمول عنایت خود قرار داد و از ابتدای انقلاب اسلامی توسط دشمنان کینه‌توز، توطئه‌گر و ظالم تهدید شد اما ملت ایران تأمل و درنگ نکرده و راه امام و شهیدان را با استواری ادامه داد.

وزیر دادگستری خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فریاد بلندی برای استواری بود که از راه اسلام، رهبری و شهدا برنمی‌گردیم، رهبر را لحظه‌ای تنها نمی‌گذاریم و از مبارزه با ظلم پا پس نمی‌کشیم و در دفاع از مظلوم عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

پورمحمدی با اشاره به اینکه شکوه مردم و عظمت حضور هر سال بیشتر از سال قبل می‌شود، اضافه کرد: رفسنجان پیشینه ارزشمندی دارد از سال‌های اول نهضت همراه نهضت امام‌ خمینی(ره) بوده و عمده مردم رفسنجان مقلد امام بودند و چند خانواده مقلد برخی مراجع دیگر بودند.

وزیر دادگستری بیان کرد: یکی از مکان‌هایی که سهم امام و منابع مالی سهم امام را تأمین می‌کرد، رفسنجان بود و پس از انقلاب شاهد شکوه‌آفرینی‌های مردم در صحنه‌های مختلف بودیم که ۱۳ هزار رزمنده، ۲ هزار و ۷۰۰ جانباز و تعداد زیادی شهید نشان‌دهنده حضور عمیق و گسترده مردم این شهرستان است.

پورمحمدی تبیین کرد: رفسنجان جایگاه خود را در انقلاب حفظ کرده و به برکت هوشمندی، ایمان مردم، حضور، روحیه انقلابی، جسارت و صبوری این مردم در کنار علما، تحصیل‌کرده‌ها، خیران و عموم مردم رفسنجان محیط مناسب و ارزنده‌ای است.

وی تأکید کرد: رفسنجان به دلیل ظرفیت‌های خوبی که از گذشته داشته، به‌ عنوان منطقه برخوردار تلقی می‌شود و زمینه‌های توسعه اقتصادی در این شهرستان وجود دارد.

وزیر دادگستری بیان کرد: مشکلاتی هم در این شهرستان وجود دارد که ۶۰ هزار تبعه خارجی در این شهرستان وجود دارد که مشکلاتش کم هم نیست، اما اگر برای همین وضعیت برنامه‌ریزی شود می‌تواند، گام‌های بلندی برای پیشرفت و توسعه بردارد.

پورمحمدی با اشاره به وفاق مسئولان شهرستان مثل امام‌ جمعه، فرماندار، انتظامی و …، تشریح کرد: رفسنجان در زمینه همدلی و همزبانی از نمادهای شعار سال است که رهبر معظم انقلاب نامگذاری کردند.

وی توضیح داد: با وجود مشکلات، در دهه‌ فجر ۳۰۰ میلیارد تومان در رفسنجان پروژه افتتاح شده است و دو سال گذشته ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان سرمایه‌گذاری شده که ۲ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

وزیر دادگستری اظهار کرد: در این وضعیت تحریم و سخت اقتصادی، اجرای پروژه‌های این شهرستان به برکت تلاش، همدلی و همزبانی مسئولان و سایر مردم در این شهرستان است.

پورمحمدی با بیان اینکه اگر وحدت، همدلی، همت و خوش‌فکری باشد خداوند نعمت خود را در سخت‌ترین شرایط هم نازل می‌کند، تصریح کرد: دشمن اگر به ما سختی برسد شاد می‌شود، پس از برجام یک دستاوردی نصیب ما شد و وهابی‌ها و صهیونیست‌ها برافروخته شدند و تلاش کردند قیمت نفت را پایین بیاورند.

وی همچنین با اشاره به اینکه ما دشمنان قسم‌خورده داریم، گفت: لشکرکشی و جبهه‌گیری دشمنان علیه ایران لحظه‌ای قطع می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه اختلاف و شکست سبب خوشحالی دشمنان ما می‌شود، افزود: ما در برابر این دشمنان پیمان‌شکن و متجاوز حقوق بشر که ما را ضد حقوق‌بشر و تروریست می‌‌دانند باید وحدت خود را حفظ کنیم و از اختلاف‌افکنی پرهیز کنیم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه دشمنان مدعی بودند ایران بمب اتمی می‌سازد و ۱۰ سال بر ما تحریم روا داشتند، بیان کرد: باید صبور باشیم و مقاومت کنیم که پیام ۲۲ بهمن همین است یعنی ما از تهدید و تحریم نمی‌ترسیم.

وی ادامه داد: باید حقوق مردم را رعایت کنیم، به‌ویژه ما دولتی‌ها که اساس تقوا رعایت حقوق دیگران است، اگر رعایت حقوق کردیم و منضبط بودیم، وظیفه‌شناس بودیم، نقشه دشمن به جایی نمی‌رسد.

وزیر دادگستری گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: «در انتخابات حق‌الناس رعایت شود» رأی مردم حق‌الناس است و باید به این مهم توجه کنیم.

پورمحمدی اظهار داشت: نباید دعوا کنیم که ضعیف می‌شویم؛ رمز موفقیت همین وحدت و همدلی است؛ البته اگر اختلاف سلیقه‌ای هم باشد همدلی برای خدمت به مردم باید وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: اگر کشور بر مبنای همدلی و همزبانی شکل گرفت به آرمان‌ها و موفقیت‌ها می‌رسیم.

وزیر دادگستری با اشاره به اینکه مسئولان ما اگر در مذاکرات به جایی رسیدند به دلیل وجود ملت متحد، رهبر فرهیخته و ملت آگاه و صبور بوده، تصریح کرد:  دولت از خودش چیزی ندارد با وجود این داشته‌ها دولت قدرتمند می‌شود.

پورمحمدی تشریح کرد: ما حتماً مجلس مستقل و قدرتمندی می‌خواهیم که حرف ملت را بزند و همراه دولت باشد، اگر مجلس و دولت با هم هم‌نظر نباشد، مشکل ایجاد می‌شود، بنابراین باید این همدلی و وفاق در همه عرصه‌ها به‌ خوبی نشان داده شود.

وی متذکر شد: امروز دولت ما هرچه دارد به اتکای به مردم است، شرایط سختی پشت سر گذاشتیم هنوز تورم در کشور است، مشکل اشتغال و بیکاری وجود دارد و راه آن هم‌صدایی و همسویی است که مشکلات حل شود، دولت رسالتی جز خدمت به مردم برای خودش نمی‌شناسد.

وزیر دادگستری در پایان عنوان کرد: ما تاکنون اقدام مشترک داشتیم و اکنون اقدام ملی داریم که به تعبیری با جهاد اکبر در داخل کشور با تلاش و همت همه و تفاهم زیر سایه رهبری به آرمان‌های انقلاب و شهدا دست می‌یابیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی،ملت، مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :