استفاده از عناوین جعلی برخی نامزدهای مجلس برای تبلیغات

  • شناسه خبر: 20764
استفاده از عناوین جعلی برخی نامزدهای مجلس برای تبلیغات

برخی نامزدهای مجلس و یا طرفدارانشان برای تبلیغات از عناوینی همچون دکتر، سردار، و..استفاده می کنند تا افکار عمومی را تحریک کنند.

استفاده از عناوین جعلی از جمله دکتر، و… برای نامزدها انتخاباتی در برقراری تماس تلفنی با خانه های مردم برای دعوت به ستاد انتخاباتی!!!!!!!

به گزارش”روراستی” هر چه به هفتم اسفندماه نزدیکتر می شویم بازار تبلیغات هم داغتر می شود، البته تبلیغات زودهنگام از نظر قانون ممنوع و خلاف است، اما برخی کاسه داغتر از آش شده و برای فرد مورد نظر خود به هر دری می زنند و برایش تبلیغ می کنند.

از طرفی عناوینی برای کاندیدای مورد نظر از جمله دکتر، و…به کار می برند و افرادی نیز اجیر می کنند که با مردم تماس تلفنی برقرار کرده و آن ها را به ستاد انتخاباتی شخص مورد نظر خود دعوت و برای او تبلیغ کنند که البته این روش هم جای درنگ دارد.

از طرفی افراد در مراسماتی نظیر تشییع جنازه، ختم، یادواره و…در دورترین نقاط شهرستان شرکت می کنند و به طور غیر مستقیم از خود تبلیغ می کنند، همین شخص شاید اگر نزدیکترین فرد فامیلش از دنیا برود حتی در مجلس ختم او شرکت نمی کند و این ها همه بازارگرمی هایی است کاندیداها ایجاد می کنند تا به هر طریق شده خود را نشان دهند و آمار طرفداران خود را بالا ببرند.

اما آیا با این تقلبات به جایی می رسند و آیا این کاندیدایی که با فریب و تقلب می خواهد بر کرسی مجلس بنشیند نماینده خوبی برای مردم شهرش خواهد بود و از حقوق مردم شهرش دفاع خواهد کرد یا در مجلس هم به فکر منافع شخصی خود است و تنها رأی مردم را می خواهد که از عناوین دکتر و…. استفاده می کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تبلیغات، مجلس
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محسن

    آره خدا هدایت کنه اونایی رو که امثال این افراد را تأیید صلاحیت میکنن نمایندگی مجلس هم شد بچه بازی

    رضا

    سلام ای کاش فرماندار با جدیت جلو این کارها را بگیردم فراجناحی عمل نکند