ای کاش رضایت پرستاران برای کسی مهم بود!

  • شناسه خبر: 20790
ای کاش رضایت پرستاران برای کسی مهم بود!

معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه رضایت بیمار اصل است، گفت: کاش یکی می پرسید ما پرستاران چقدر راضی هستیم و چه زمان قرار است از این تبعیض ها راحت شویم.

به گزارش”روراستی” در جشن روز پرستار که عصر امروز در سالن ذکریا برگزار شد، تعداد زیادی پرستار حضور داشتند و معاونان دانشگاه به همراه امام جمعه و تعدادی از خانواده پرستاران و خبرنگاران نیز این جشن را همراهی کردند.

جشن همراه با موسیقی و اجرای تئاتر طنز بود و فضای شادی در این سالن ایجاد شده بود.

جمعیت زیاد بود و علی رغم افزودن تعدادی صندلی در سالن بازهم عده زیادی ایستاده تماشاگر برنامه بودند.

حرف ها زده شد و سخنرانان هم از رضایتمندی مردم و توجه به این مهم گفتند؛ اما زمانی که نوبت سخنرانی دکتر راوری معاون توسعه و پشتیبانی دانشگاه رسید ورق برگشت و از گله مندی جامعه پرستاری سخن به میان آمد.

راوری که گویا خود پرستار بوده و رساله دکتری خود را در زمینه رضایتمندی مردم نوشته است؛ امروز برای بیان دردودلهای پرستاران و بی توجهی به رضایت این سپیدپوشان پرتلاش بالای سن رفت.

او گفت: رضایت بیمار اصل است اما کاش یکی می پرسید ما پرستاران چقدر راضی هستیم.

علی راوری گفت: چقدر توانستند ما را راضی کنند و این تبعیض ها کی تمام می شود.

معاون دانشگاه با بیان اینکه در زمینه تعرفه ها در طرح تحول نظام سلامت اقدامات خوبی شده و جای تبریک به مقام عالی وزارت دارد، افزود: ای کاش در مورد تعرفه های خدمات پرستاری اقداماتی انجام می شد و این شعار دادن ها تمام می شد.

وی همچنین به نحوه پرداخت کارانه پرستاران اشاره و بیان کرد: بر اساس آخرین تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه مقرر شد از دی ماه کارانه بر اساس پرداخت عملکردی انجام شود و کمیته ای در این زمینه تشکیل شده که نماینده پرستاران جزو تصمیم گیرندگان است.

راوری شغل پرستاری را شغل مقدس و آسمانی دانست و خاطرنشان کرد: پرستاری علم است و افتخار می کنیم که در این شغل خدمت می کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دانشگاه، معاون توسعه رفسنجان، روراستی، معاون، توسعه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :