تخلفات کاندیداها به طور جدی رصد می شود/امکان رد صلاحیت متخلفین وجود دارد

  • شناسه خبر: 20868
تخلفات کاندیداها به طور جدی رصد می شود/امکان رد صلاحیت متخلفین وجود دارد

بازار تبلیغات کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی داغ و بازار تخلفات از سوی کاندیداهای متخلف داغتر است.

یادداشت////

به گزارش”روراستی” با آغاز تبلیغات نامزدهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ستادها فعال شده و بازار داغی به راه افتاده است.

در این میان متخلفینی هستند که ضمن اینکه آبروی خود را بر باد حراج گذاشته با آبروی نظام و مردم انقلابی هم بازی می کنند؛ اما این آبروریزی با برخورد جدی قانون همراه خواهد بود و سابقه ای برای این متخلفین رقم خواهد زد که در دوره های بعد به ضرر وی تمام می شود.

افرادی هستند که قصد دارند با پول خود  رأی بخرند و یا عنوان دکتر و… را به خود چسبانده از دید قانون دور نیستند و مردان قانون می خواهند او را سر بزنگاه از کار خود پشیمان کنند و تأکید دارند که این افراد خیال نکنند این تخلفات از چشم قانون دور می ماند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار رفسنجان از جدیت برخورد با این متخلفین گفت و از جمع آوری بنرهایی که اندازه و تعدادشان از حد مجاز بیشتر است و در سطح شهرستان به نمایش گذاشته شده است، خبر داد.

محسن ارسلان افزود: بر اساس گزارشاتی که به ما می رسد و پیگیری هایی که در حال انجام است، کاندیداهایی که متخلف باشند امکان رد صلاحیتشان وجود دارد.

این تخلف ها راه به جایی نخواهد برد و هر کس در برابر اعمالش در پیشگاه خداوند مسئول است؛ مگر کسی که برای رسیدن بر مسند از هر دری و با تقلب وارد می شود و شئونات اسلامی را زیر پا می گذارد، می تواند  از حق مردم دفاع کند؟

مردم ما هوشیارانه کسی را انتخاب خواهند کرد که اول خدا را بشناسد، دادن رشوه، دروغ و تقلب گناه است و این افراد در دل مردم جایی نخواهند داشت.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بازارداغ، تبلیغات رفسنجان، روراستی، تخلفات، رصد رفسنجان، روراستی، کاندیدا، بازارداغ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رضا

    سلام ای کاش اینجور باشد اما از بعد از انتخابات رگه مردم را نمشناسند

    محمدعلی آقامحمدحسنی

    بسمه تعالی : باسلام انشاءالله که اینطور باشد .اگرلله باشد کسی را که ازما بهتر است برای رضای خدااورا برخودمان ترجیح بدهیم که هم خداراضی است هم دل رهبرشاد گشته وهم ثابت کردیم واقعا" اصول گراهستیم حرف نزدیم شعارندادیم .چراکه علی علیه السلام میفرمایند مسلمان واقعی کسی است که کاری که دیگران بهترازاوست به اوواگذارنماید.الله اعلم .والسلام علی من الطبع الهدی.