امپراطوری رسانه‌ای ابزار نفوذ دشمن است

  • شناسه خبر: 20884
امپراطوری رسانه‌ای ابزار نفوذ دشمن است

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: دشمن امروز از فضاهای رسانه‌ای بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می‌کند.

به گزارش”روراستی” آیت‌الله سید احمد خاتمی شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد الزهرا (س) رفسنجان ضمن تسلیت به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) گفت: رادیو فردا آمریکا اعلام کرده که ایرانیان به پنج نامزد انتخاباتی از جمله خاتمی، جنتی، یزدی و علم‌الهدی رأی ندهید در حالی که دشمنان کور خوانده‌اند و مردم ایران همیشه بر عکس دشمن کار می‌کنند.

وی اظهار داشت: این اشخاصی که دشمنان، مردم ایران را از رأی دادن به آنها منع کرده‌اند، خار چشم دشمنان هستند، جنتی تمام امیدهای دشمن را ناکام کرده است و عقیده دارند، خاتمی نیز در خطبه‌های نماز جمعه پدر فتنه را در آورده است.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: بر رهروان راه دشمنان متأسف هستم که در کانال‌های تلگرام و فضاهای مجازی پایشان را جای پای انگلیس و آمریکا می‌گذارند.

خاتمی اذعان داشت: انقلاب اسلامی یادگار ارزشمند شهیدان است و ما در برابر حفظ این انقلاب تکلیف داریم تا از اصالت‌های آن دفاع کنیم.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری افزود: نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با پیروی از رهبر انقلاب اسلامی به نفوذ دشمنان آگاه باشند تا دشمن نتواند بر ایران حاکمیت پیدا کند.

خاتمی تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی به دنبال این هستند تا با نفوذ در عرصه‌های تصمیم‌گیری این کشور دخالت کنند و ایران را تا مرز نابودی بکشانند.

وی با اشاره به اینکه براندازی اسلام و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی هدف نفوذ دشمنان است، خاطرنشان کرد: اگر کسی بخواهد سوژه نفوذ را از دیدگاه قرآن بداند در این کتاب ۳۵۰ مرتبه در رابطه با نفوذ و منافقان آمده است، همچنین مقام معظم رهبری نیز از عید فطر تاکنون ۸۰ بار کلمه نفوذ را بر زبان جاری ساختند.

امام جمعه موقت تهران ابراز داشت: این کلمه یک کلمه کلیدی است، دشمنان جنگ تحمیلی به راه انداختند و با ترورهای کورکورانه بیش از ۱۷ هزار نفر در ایران از طریق ترور شهید کردند.

خاتمی با بیان اینکه چهار روز مانده به انتخابات هم مردم و هم کاندیداها هوشیار باشند که خطر نفوذ دشمن در عرصه‌های تصمیم‌گیری جدی است، ادامه داد: حدود هشت سال از فتنه ۸۸ می‌گذرد و مقام معظم رهبری بارها کلمه نفوذ و بصیرت را بیان فرمودند.

وی تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی فرموده‌اند «متدینان را تندرو نخوانید و کسانی که به داد کشور می‌رسند، همان کسانی هستند که آنها را تندرو می‌خوانند»، اما باوجود فرموده رهبرمان، برخی اینجانب را تندرو می‌خوانند در حالی که بنده هیچ سخنرانی بی‌منطقی تاکنون نداشتم، لذا در بحث ولایت با هیچ‌کسی معامله نمی‌کنیم و اگر در سنگر خبرگان باشیم، سنگر تقویت رهبری را درست می‌کنیم و اگر سنگر خبرگان نباشد، تمام وجودمان را فدای رهبری می‌کنیم.

خاتمی گفت: ایران اسلامی ۳۷ سال است با تمام دنیا رابطه دارد به جز رژیم غاصب صهیونیستی و کشور آمریکا و به گفته رهبری تنها مذاکره ایرانیان با آمریکا فقط در بحث هسته‌ای است و برخی فکر نکنند که با نتیجه بخش بودن برجام، تابوی مذاکره با آمریکا شکسته شده، بلکه ما با تمام دنیا در رابطه هستیم و در رابطه با آمریکا در زمینه هسته‌ای مذاکره داریم.

وی عنوان کرد: شیطنت‌های آمریکا هنوز وجود دارد و برای براندازی اسلام در کشورهای اسلامی داعش را کمک تسلیحاتی می‌کند تا با نسل‌‌کشی مسلمانان اسلام را نابود سازد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دشمن، برعلیه،
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :