قمارخانه ۲۰میلیون تومانی در فضای مجازی

  • شناسه خبر: 20891
قمارخانه ۲۰میلیون تومانی در فضای مجازی

شخصی که اقدام به کلاهبرداری آنلاین از طریق ارائه بازی های رایانه ای در فضای مجازی می کرد ، توسط ماموران پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مازندران ، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش” روراستی” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ ” حسن محمدنژاد” رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت : فردی با مراجعه به پلیس فتا ، اظهار داشت ؛ مدتی است که از طریق یکی از دوستانش با سایتی که  بازی رایانه ای “تخته نرد ” را به صورت آنلاین ارائه می دهد آشنا شده و در طول مدت این آشنائی  و فعالیت در این سایت ۲۰۰ میلیون ریال از دست داده است.

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود : پس از هماهنگی با مرجع قضائی  ، ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسائی مالک این قمارخانه مجازی شدند.
سرهنگ محمدنژاد تصریح کرد : پس از شناسایی متهم، کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی متهم که با ارائه این بازی برای خود منبع در آمدی کلان ایجاد کرده بود را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس فتا مازندران در خاتمه  با اشاره به این که ، قمار بازی اینترنتی ، از جمله  سایت های پیش بینی نتایج مسابقات فوتبال ، یکی از مهمترین مسائلی است که به عنوان عاملی برای سودجودی افراد شیاد تبدیل شده است از کاربران فضاهای مجازی خواست :
فریب تبلیغات دروغین و فریبنده اینترنتی را نخورند چون این تبلیغات اغوا کننده ، بیشتر در جهت ترغیب کاربران به انجام درخواست آنها و عضویت در سایت جهت پیش بینی نتایج مسابقات و شرط بندی می باشد.

مراقب سایت های مشکوک به فیشینگ باشید و حتی الامکان خود آدرس سایت مورد نظر را در آدرس بار وارد کنند و از کپی کردن یا رفتن به لینک هایی که در سایت های مختلف ارائه شده خوداری کنند.

قمارخانه های اینترنتی معمولاً نیاز به استفاده از کارت اعتباری دارند و از آنجایی که این روزها انواع و اقسام کارت های اعتباری در کشور به جریان افتاده است، این امر هوشیاری بیشتر کاربران اینترنتی را می طلبد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، قمارخانه، اینترنتی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :