در جلسه پرسش و پاسخ کاندیداها با دانشجویان رفسنجان چه گذشت

  • شناسه خبر: 20898
در جلسه پرسش و پاسخ کاندیداها با دانشجویان رفسنجان چه گذشت

نشست پرسش و پاسخ سه تن از کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه رفسنجان و انار با دانشجویان در دانشگاه ولیعصر(عج) برگزار شد.

به گزارش”روراستی” امروز چهارم اسفندماه ۹۴ علیرضا بهرامپور، سیدمحمد حسینی و اسماعیل حسنی پور میهمان دانشگاه ولیعصر (عج) بودند و به سئوال های دانشجویان پاسخ دادند.

سئوال ها از سوی دبیر جامعه اسلامی این دانشگاه که در یک کمیته تخصصی طرح شده بود از سه کاندیدا پرسیده شد و هر کدام در قبال هر سئوال دقایقی فرصت داشتند که پاسخگو باشند.

یکی از این سئوال ها در مورد نقاط ضعف برنامه ششم توسعه بود که بهرامپور ابراز بی اطلاعی کامل از این برنامه داشت و چون نتوانست مجری را قانع کند از مجری خواست تا خودش اصل ۱۲ قانون اساسی را بگوید.

آزادی که دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) است و مجری این برنامه هم بود، در پاسخ گفت « من که نامزد مجلس نیستم اگر بخواهم نامزد شوم قانون را حفظ می کنم»، بهرامپور هم جواب داد باید دیشب به من خبر می دادی درسم را می خواندم و امروز امتحان می دادم و نیز ادامه داد« تو چطور ایرانی هستی که اشعار فردوسی را حفظ نیستی».

این سئوال از سوی دکتر حسینی پاسخ داده شده بود چرا که تجربه یک دوره نمایندگی مجلس در این زمینه کارگر شد و جوانترین کاندیدای حوزه رفسنجان و انار نیز پاسخی کم و کوتاه در این زمینه داد و نادیده گرفتن ورزش را در سند چشم انداز توسعه مطرح کرد.

بحث دیگر این برنامه لازمه حضور عالمان در مجلس از سوی بهرامپور بود  و حسینی داشتن شم سیاسی را لازمه کار یک نماینده دانست.

یکی از دانشجویان از بهرامپور پرسید؛ ۲۰ سال در رفسنجان نبودید و اهل این شهرستان نیستید چطور می خواهید مشکلات این شهرستان را حل کنید؟ و او در پاسخ به سئوال این دانشجو گفت« تو هم ممکن است ایل و تبارت اینجایی نباشد، من اصالتا سیرجانی هستم و برای رفسنجان برنامه دارم، من علاقمند به اصلاحات هستم و اصلاح طلبان زیادی دلشان می خواست من در لیست آن ها باشم که قبول نکردم، و این جمله بهرامپور در حالی بود که در مصاحبه اش در زمان رد صلاحیتش با خبرنگار روراستی خود را کاندیدای مستقل معرفی کرده بود.

این دانشجو همچنین به این نکته اشاره کرد که در مدتی که در دانشگاه ولیعصر(عج) مسئولیت داشتید، چرا هیچ پیشرفتی در این دانشگاه صورت نگرفت و او در پاسخ به این سئوال افزود: دست خالی از هفت صبح تا دو نصف شب کار می کردم.

بهرامپور بر پیشرفت این دانشگاه از سال ۸۴ تا ۹۲ نیز اذعان کرد و در پاسخ به دیگر سئوال در مورد عمل قلبش و ناتوانی در کار کردنش گفت: ناراحتی قلبی دارم اما هرگز به عمل قلب باز نکشید و این شایعه است.

در ادامه گویا جلسه مناظره ای شد؛

در این زمینه سیدمحمد حسینی با بیان اینکه از دولت سازندگی و اصلاحات انتقاد دارم که بهرامپور در طول مدتی که در دولت اصلاحات مسئولیت داشت نتوانست اعتبارات عمرانی برای این دانشگاه بگیرد، تصریح کرد: داستان مردم رفسنجان داستان آش نخورده و دهان سوخته است، گفتند رئیس جمهور از رفسنجان است اما آنچنان که باید به این شهرستان رسیدگی نشد، ما مشکلات زیادی در رفسنجان داریم.

در این جلسه جوانترین کاندیدا هم با الفاظ جوانترین هستم و دانشجو بودم پاسخ های خود را آغاز می کرد و خواستار بها دادن بیشتر به جوانان و خالی کردن صحنه از سوی قدیمی تر ها و ورود جوانترها به صحنه بود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، نشست، پاسخ
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • رفسنجان

    مجلس امروز نیازمند حضور نمایندگانی مستقل، شجاع و ساده زیست می باشد که زمینه ساز مقابله با کاستی‏ها و جلوگیری از انحرافات گردد. اینجانب حضور کاندیدای متعهد و متخصص، شجاع، غیر وابسته به منابع قدرت و ثروت و متکی بر اندیشه های انقلابی، دانش، خرد و درد و رنج‏های مردمی، همچون دکتر پور غلامعلی را تبریک عرض می نمایم. آرزوی توفیق و سربلندی را برای ایشان جهت ورود به مجلس دهم در راستای خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را داریم. انشاء ا...

    شهروند

    سلام فقط پور غلامعلی شجاع و پیگیر به درد ما میخوره

    raha

    از یک سایت خبری بدور بود که هرجای سخنان را بخواهد متتشر کند و هرجا را که دوست نداشت سانسور کند!! و بعضا دست به تحریف سخنان اقای بهرامپور بزند چراکه ناقص مطرح کردن معنا را عوض میکند... چرا از بی اخلاقی عضو رسمی ستاد اقای حسینی ننوشتید؟ چرا از پرتاب اب دهان به دانشجو ننوشتید؟ چرا...