کری‌خوانی‌های نماینده اصلاح‌طلبان رفسنجان پس از انتخابات

  • شناسه خبر: 21000
کری‌خوانی‌های نماینده اصلاح‌طلبان رفسنجان پس از انتخابات

خراسانی نماینده دوره‌ای اصلاح‌طلبان رفسنجان با بیان اینکه هر کس نماینده رفسنجان و انار شد قابلیت نداشت کارکند، گفت: جناح مقابل ما به لیگ دسته دوم سقوط کرد، کاندیداهای جناح ما یک سروگردن از جناح مقابل بالاتر هستند.

به گزارش”روراستی” عصر امروز احمد انارکی محمدی نماینده منتخب رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در بیت هاشمیان‌ امام‌جمعه فقید شهر رفسنجان با مردم این دو شهرستان دیدار کرد و از حضور آن‌ها در انتخابات تقدیر کرد.

اما قبل از بیان تقدیر او، خراسانی نماینده دوره‌ای اصلاح‌طلبان رفسنجان سخنانی ایراد کرد.
وی با بیان اینکه هر کس نماینده شهرستان رفسنجان شد نتوانست کار کند و قابلیت نداشت، اظهار کرد: فقط « ه» دو چشم است که مرد عمل است، هاشمیان و هاشمی، یک چشم این« ه» آگاهی و بیداری و یک چشم آن کار و تلاش برای مردم است.
وی با بیان اینکه دلمان خوش شد که شیخ علی شخصیت دیگری از این خانواده نماینده شهرستان خواهد شد، تصریح کرد: اما غافل شدیم که او را می‌زنند و یک عده مصمم هستند که نگذارند او تأیید شود.
نماینده اصلاح‌طلبان رفسنجان اذعان کرد: اما امروز همان افراد به لیگ دسته دوم سقوط کردند، هر کدام از کاندیداهای جناح ما یک سروگردن از جناح مقابل بالاتر هستند.
خراسانی گفت: قدر این موفقیت را باید بدانیم که با محوریت هاشمیان ایجاد شده است.
در ادامه احمد انارکی حجت‌الاسلام شیخ حسین هاشمیان نماینده سال‌ها پیش در رفسنجان را پشتوانه‌ای برای خود دانست و ابراز امیدواری کرد که بتواند طرح‌های خوبی با کمک او و شیخ علی هاشمیان در منطقه اجرا کند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، جناح، اصلاح طلب رفسنجان، روراستی، سقوط، اصلاح طلبان
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ممل

    سلام . تبریک به مردم بابت مشارکتشان . یادمان نرود خدمات آقای شیخ حسین هاشمیان را ....مخازن نفت و بنزین . شهرک صنعتی . کشت و صنعت . آب شرب مناسب از بردسیر. گاز. دانشگاه ولیعصر . فرودگاه و ......... در نظر داشته باشین با این همه خدمات که ارائه شده مردم رفسنجان یکبار به ایشان نه گفتند . چرا ؟ آقا زاده ها و اخوان و خاندان . جناب محمدی انارکی فقط کار کار کار .....مواظب آقازاده بازی باشید لطفا .....

    شهروند

    ممل جان :این خدماتی که برشمردی بعد از ۲۰سال نمایندگی کاری نیست اگر یک نامه به باد یا قاصدک هم داده بودند این کارها انجام شده بود بگو این ه دوچشم بعد از ۳۷سال حکمرانی نمی توانستند باند دوم جاده نوق آسفالت کنند این همه مردم کشته نشوند بعد از بیست سال نمایندگی ه دو چشم ما نباید ایستگاه راه آهن در رفسنجان داشته باشیم کرمانیها دنبال مترو هستند ما ؟؟؟!

    فقط پرسپولیس

    اگه سایت از خودشون باشه نظرمو نمذاره ولی حرف دلمو میزنم بفکر مردم بدبخت باشید چرا با این حرفها به شعور مردم توهین میکنید مگه فوتباله و شما یه تماشاگر نما که اینطور حرف میزنید این رسمش نیس کمبوداتون رو با اینطور حرف زدن جبران کنید.از طرفدادای جناح مقابل اگه جرات دارید تشکر کنید نه بااین حرفها دلچرکینشون کنید.

    مونا سالاری

    من خود به آقای انارکی رای دادم با بوجود آمدن این شور ملی بکار بردن اینجور ادبیات دور از اخلاق سیاسی است باید باحلم و بردباری به فکر خدمت به مردم مظلوم رفسنجان بود نه اینکه از همین اول تخم کینه واهانت را کاشت و به نظر مردم توهین کرد .این کار جز کوچک کردن خودش و کسانی که به آقای انارکی رای دادن نبود .مگر فوتبال است که کوری خونده شود و سقوط به لیگ دو خطاب شود مگر مردم عقده داشتن که اینجور سخن میگویید.فقط و فقط جواب اعتماد مردم رابدید.والسلام.

    سامان

    بعد این شور و شعور اهنت به رای دهندگان جناح مخالف و تحقیر آنان کار زد اخلاقی و بی ادبی سیاسی و منشع در درک سیاسی پایین برخی افراد دارد با کمی منطق هم میشود سخن گفت و عقده خالی کرد با تشکر و تبریک به اقای انارکی منتخب رفسنجان

    ناشناس

    باعرض تبریک خدمت جناب اقای انارکی از همین الان اگر میخواهی چهار سال اینده دوباره رای بیارید جاده نوق را دوبانده کن ممنون

    ali

    سلام_درودبراصلاحات:مانباید هیچوقت فراموش کنیم که این پیروزی بزرگ را مدیون بزرگ مرداصلاحات دکتر تقوی هستیم درست هست که آقای هاشمیان نقش مهمی ایفا کردند ولی اگر گذشت وانصراف عارف گونه دکتر تقوی نبود شاید الان سرنوشت جور دیگری رقم میخورد دکترتقوی=دکترعارف

    حمید

    باید بر مسولین اصولگرای شهر رفسنجان تاسف خورد که با آوردن دکتر حسینی نگذاشتن جناب پور غلامعلی به جایگاه واقعی که نماینده مجلس بود برسد وبی متاسفانه دست نااهلش افتاد

    نوقی

    خراسانی کیه . احمد امون ا... وکیل قلابی !!!. حتما انارکی هم مثل خودش قلابیه!!!

    رضا

    ۱۰هزاررابی آوردمی خواست بره مجلس خع خع خع خع خع