امام جمعه رفسنجان تکذیب کرد؛

  • شناسه خبر: 21034
امام جمعه  رفسنجان تکذیب کرد؛

امام جمعه رفسنجان گفت: هر گونه اظهار نظر از سوی من از اول اعلام نتایج انتخابات تا کنون در مورد نماینده منتخب شایعه و کذب محض است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور با بیان اینکه حضور پر شور مردم در انتخابات جای قدردانی دارد، افزود: این حضور لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب بود.

وی عنوان کرد: بیش از ۶۲ درصد مردم  کشور در انتخابات شرکت کردند.

امام جمعه رفسنجان در ادامه با تبریک به نماینده منتخب مردم رفسنجان اذعان کرد: من شناخت کافی از انارکی محمدی ندارم اما با توجه به اینکه برادر دو شهید و از خاندان معزز شهدا است، قابل احترام بوده و انشاالله برای شهرستان مثمر ثمر باشد و فعالیت کند.

وی با اذعان بر اینکه این اولین مصاحبه رسمی و اظهار نظر من در مورد نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار است، خاطر نشان کرد: هر گونه نقل قول از طرف من در مورد نماینده منتخب کذب محض است و آن را تکذیب می کنم.

رمضانی پور در ادامه با اشاره به تفسیر برخی افراد در مورد سخنان امام جمعه در نماز جمعه گذشته خاطر نشان کرد: من از نماینده فعلی دکتر آذین تشکر کردم و هیچ تبلیغ و یا اعلام حمایتی از دکتر حسینی انجام ندادم و تفسیری است که برخی افراد از این سخنان داشته اند.

وی همچنین با بیان اینکه من تا هر زمان توان داشته باشم برای مردم رفسنجان فعالیت و خدمت می کنم، افزود: حکم من تا پایان مرداد سال ۹۷ است و پس از آن بر اساس حکم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه عمل خواهم کرد.

امام جمعه رفسنجان از کمک های مردمی هر هفته در نماز جمعه برای ساخت مصلا قدردانی کرد و آن را از روی رضا و رغبت دانست و متذکر شد: از هر بودجه ای که بشود برای ساخت مصلی بهره برد استفاده می کنیم تا مصلایی در خور شأن مردم رفسنجان داشته باشیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امام جمعه، کذب
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • امین

    یکی به امام جمعه ما بگه تو که راست میگی