درخت سرمایه و صدقه جاریه است

  • شناسه خبر: 21101
درخت سرمایه و صدقه جاریه است

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه درخت یک سرمایه و صدقه جاریه است، گفت: هر یک از شهروندان نسبت به کاشت درخت و آبیاری آن به وسیله آبهای مازاد مصرفی اهتمام ورزند.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور با گرامیداشت هفته منابع طبیعی افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به کاشت درخت تأکید فراوانی دارند و خواستار فرهنگ سازی این مهم هستند.

وی ادامه داد: درخت یک سرمایه است و کاشت آن صدقه جاریه محسوب می شود، هر ایرانی با کاشت یک درخت کشور، استان و شهرستان خود را سرسبز و آباد کند.

رمضانی پور تصریح کرد: برای کاشت درخت بهتر است از آبهای مازاد مصرفی استفاده شود.

امام جمعه رفسنجان همچنین بر اهمیت صرفه جویی در مصرف آب تأکید و ابراز داشت: در شست و شوهای پایان سال دقت شود که آب هدر نرود، اگر ضرورت نداشته باشد لازم نیست هر سال یک بار فرش ها شسته شوند.

وی متذکر شد:  از ۲۰ تا ۲۵ اسفند حرمت ایام فاطمیه(س) رعایت شود،  بعد از پایان این ایام با دل خوش به استقبال سال ۹۵ برویم و به آن چه که شعار سال از سوی مقام معظم رهبری عنوان می شود، عینیت بخشیم.

به گزارش “روراستی” امروز همزمان با نخستین روز از هفته منابع طبیعی در دانشگاه های شهرستان اعم از ولیعصر(ع) و نرجس(س) تعدادی نهال غرس شد.

همچنین به همین مناسبت نمایشگاهی از توانمندی های دانشجویان کشاورزی در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه ولیعصر(عج) برپا شده است.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، درخت، صدقه رفسنجان، روراستی، سرمایه، درخت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :