رفع تصرفات غیر مجاز در مجاورت چاه تلمبه های شهید میر افضلی و علی آباد راگه

  • شناسه خبر: 21205
رفع تصرفات غیر مجاز در مجاورت چاه تلمبه های شهید میر افضلی و علی آباد راگه

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از رفع تصرفات غیر مجاز در مجاورت چاه تلمبه های شهید میر افضلی و علی آباد راگه طی هفته گذشته خبرداد.

به گزارش”روراستی” به نقل از  روابط عمومی اداره راه وشهرسازی رفسنجان، علی عباسی پور افزود : در چند روز اخیر یکصد و پنج هکتار از اراضی دولتی که بصورت غیرمجاز تصرف شده بود رفع تصرف و به دولت برگردانده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان تصریح کرد علیرغم بحران کم آبی و عوارض زیست محیطی و پیامدهای منفی ناشی از آن که همه روزه کارشناسان و متخصصان در ارتباط با آن هشدار واطلاع رسانی میکنند، هنوز افراد بی مسئولیتی هستند که حقوق نسل حاضر و نسل های آینده را زیر پا می گذارند و با تصرف اراضی دولتی و ملی و با مصرف بی رویه آب حقوق مردم را پایمال کرده و در کسب درآمدهای نامشروع تلاش می کنند.

وی در ادامه بیان کرد: در هفته گذشته در اجرای دستور مقامات قضایی و با حضور نیروی انتظامی و نیروهای اجرائیات و حفاظت اداره راه و شهرسازی ، تصرفات غیر مجاز در مجاورت چاه تلمبه های شهید میر افضلی و علی آباد راگه تخریب و رفع تصرف گردید.

عباسی پور از عموم شهروندان  در خواست نمود در امرحفاظت از اراضی دولتی و ملی و حفظ بیت المال یاری رسان نیروهای اداره راه وشهرسازی باشند و در صورت مشاهده تصرف اراضی مذکور باشماره ۳۴۳۲۲۰۸۶ و ۳۴۳۲۷۲۰۶ مامورین این اداره را در جریان امر بگذرند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تصرف، چاه تلمبه رفسنجان، روراستی، رفع، تصرف
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :