انتقاد حجت الاسلام شریف آبادی از سخنان رئیس جمهور در یزد

  • شناسه خبر: 21209
انتقاد حجت الاسلام شریف آبادی از سخنان رئیس جمهور در یزد

حجت الاسلام علی شریف آبادی با انتقاد از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم یزد، گفـت: نباید آب به آسیاب دشمن ریخت، نباید بزرگنمایی کرد، آن چه عیان است چه حاجت به بیان است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام شریف آبادی جانباز و از یادگاران دوران دفاع مقدس امروز در پنجمین یادواره شهدای صنعت مس با ابراز تأسف از سخنرانی رئیس جمهور در جمع مردم یزد افزود: وی مطلبی در مورد رئیس جمهور اسبق مطرح کرد که اکنون در حصر است و نقش مبرم در فتنه ۸۸ داشت.

وی با بیان اینکه این حرف ها آب به آسیاب دشمن ریختن است، تصریح کرد: تا به حال این فرد ممنوع التصویر برای عذرخواهی  و توبه نیامده  و حکم ممنوع التصویری توسط خود آقای روحانی هم به امضا رسیده است.

حجت الاسلام شریف آبادی با اشاره به سخنان محسنی اژه ای سخنگوی قوه قضائیه از شبکه خبر و سایر شبکه های سیما خاطر نشان کرد: بر اساس تدبیر شورای عالی امنیت ملی که اعضای آن از سه قوا و وزارت دفاع و..هستند و به تأیید مقام معظم رهبری رسیده جلسه ای تشکیل شده که طبق مصوبه آن هر یک از سران مملکتی که نقش مبرم در فتنه سال ۸۸ داشتند و تا به حال توبه نکرده اند ممنوع التصویر شوند.

وی همچنین به سخنان رئیس جمهور در مورد اشتغال و اینکه در دولت قبل حتی یک شغل هم ایجاد نشده اذعان کرد: این یک میلیون و بیش از ۱۰۰ هزار شغلی که رئیس جمهور مدعی ایجاد آن است بزرگنمایی است، چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

این جانباز دوران دفاع مقدس با بیان اینکه در دولت قبل خدمات زیادی به مردم شد و مسکن مهر یکی از این خدمات بود که سبب شد بسیاری از افراد خانه دار شوند، افزود: امروز نفت را بهانه کرده اند و مشکلات کشور را ناشی از آن می دانند.

وی با اذعان بر اینکه یکی از قطب های اقتصاد کشور مس سرچشمه است و مشکلات زیادی در این شرکت حاکم است، بیان داشت: زمان جنگ با آن اوضاع باز هم مس ما به فروش می رفت و امروز این بازی ها را سر مردم در می آورند.

شریف آبادی متذکر شد: اگر بخواهیم چرخ مملکتمان بچرخد باید صبور باشیم و تلاش کنیم.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، انتقاد، رئیس جمهور
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • ناشناس

    ما که نهمیدیم این اقای شریف ابادی از چه جایگاهی در رفسنجان در همه موارد صاحب نظر هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ناشناس

    افرین برایت الله شریف ابادی /البته فکر کنم هنوز مقدمات حوزه را تمام نکرده اند البته منظور رییس جمهور از بی سواد ایشون نبودن

    بصیر

    اولا خود دکتر روحانی گفتن هیچ مصوبه ای مبنی بر ممنوع التصویری آقای خاتمی وجود ندارد دوما مسکن مهر هم از بی تدلیری دولت قبل بود در ظاهر خوب اما عمقش فاجعه است سوما آیا ارزان شدن قیمت نفت چیزکمی است؟ آیا به راحتی میشود با این وضعیت مملکت رو اداره کرد ؟

    محسن

    احسنت به این رزمنده دلیر.