آیین گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید در رفسنجان برگزار شد

  • شناسه خبر: 21258
آیین گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید در رفسنجان برگزار شد

آیین گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” با حضور امام جمعه، فرماندار، رئیس دادگستری، دادستان، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده سپاه ناحیه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان ادارات، آیین گرامیداشت سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان حضرت امام(ره) در سال ۵۸ در محل بنیاد شهید برگزار شد.

حسین صابری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامی داشت این روز افزود: در طول سال یادواره های زیادی برای شهدا برگزار می شود اما آن چه به روز شهید تعلق دارد، ۲۲ اسفند است.

۵

وی تصریح کرد: شهادت بهترین هدیه خداوند است و همه ما به مرگ معتقد هستیم، بهترین مرگ شهادت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه روحیه ایثارگری در جامعه کل جامعه را زنده می کند، گفت: کشور ما به خاطر همین روحیه و اعتقاد به شهادت قدرتهای دنیا را به زانو درآورد.

حجت الاسلام رمضانی پور نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بنیاد شهید در سال ۵۸ به فرمان امام راحل تأسیس شد، افزود: زمانی که آزادگان سرافراز ما به میهن بازگشتند برای رسیدگی به امور این عزیزان هم باید تشکلی ایجاد می شد.

وی ادامه داد: اواخر سال ۷۹ برنامه ریزی برای تجمیع بنیاد شهید و امور ایثارگان انجام و در سال ۸۳ طبق مصوبه دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل شد، که کار خوبی بود.

امام جمعه رفسنجان اذعان کرد: حقوقی که به خانواده شهدا پرداخت می شود کمتر از حقوق کارگری است که اداره کار مصوب می کند و ارزش خانواده شهدا بیش از این است.

۳

وی خاطر نشان کرد: خانواده شهدا میراث و برکت نظام جمهوری اسلامی هستند.

رمضانی پور در ادامه با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: نقطه ضعفی که دشمن توانسته به ما ضربه بزند و در مذاکرات مجبور شدیم آوانس دهیم همین وضعیت اقتصادی بود.

وی بیان کرد: امام صادق(ع) فرمودند« زمام امور اقتصادی جامعه به کسی سپرده شود که حق حلال و حرام را بداند»؛ لذا سرمایه گذاری باید به دست کسانی باشد که راه درست را بدانند.

امام جمعه رفسنجان همچنین از کلام امام باقر(ع) یاد کرد و افزود: ایشان فرمودند« آبرسانی به مردم، توجه به خانودارهای عیالمند و پوشش دادن گناهان عبادت محسوب می شود».

۴

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، بنیاد شهید، آیین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :