حضور سرمایه گذاران ترکیه ای در رفسنجان

  • شناسه خبر: 21402
حضور سرمایه گذاران ترکیه ای در رفسنجان

فرماندار رفسنجان از یک سرمایه گذاری خارجی دیگر در منطقه ویژه اقتصادی توسط سرمایه گذاران ترکیه ای خبر داد.

به گزارش”روراستی” ملانوری در جلسه شورای اداری شهرستان پیرامون سرمایه گذاری های این شهرستان و اینکه منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان محل عبور و مرور سرمایه گذاران خارجی شده است و زیرساخت این مهم را دارد، افزود: طی امضای تفاهم نامه با سرمایه گذاران ترکیه ای مقرر شد برای جذب سرمایه گذار از این کشور با رفسنجان همکاری کنند.

فرماندار رفسنجان ادامه داد: امضای قرارداد احداث نیروگاه سیکل ترکیبی گازی ۲۵ مگاواتی به ارزش ۱۵ میلیون دلار و نیروگاه ۱۰ مگاواتی خورشیدی به ارزش ۱۲ میلیون دلار با سرمایه گذاران ترک انجام شده است.

وی تصریح کرد: برای احداث یک واحد تولیدی موتورسیکلت های نسل جدید نیز صحبت به میان آمده است که در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان راه اندازی شود.

ملانوری بخش دیگری از صحبت های امروز در آخرین جلسه شورای اداری سال ۹۴ را به نام گذاری سال ۹۵ در دو حوزه اقتصادی و اجتماعی اختصاص داد.

وی عنوان کرد: شعار« شیرین سازی زندگی» در حوزه خانواده و برای تحیکم بنیان خانواده مطرح می شود و سال جدید در این حوزه بیشتر کار می کنیم.

ملانوری همچنین شعار « رفسنجان، تدبیر، تلاش و توسعه» را برای حوزه مسائل اقتصادی مطرح کرد.

فرماندار رفسنجان در ادامه از اختصاص ۱۲ مدرسه با ۱۱۳ کلاس برای اسکان مسافران نوروزی در ایام نوروز خبر داد و تدابیر امنیتی برای برگزاری شب چهارشنبه آخر سال را یادآور شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سرمایه، ترکیه ای
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :