چهارشنبه سوری بدون یک مورد حادثه در رفسنجان/ اسکان ۳۲۰نفر در مدارس

  • شناسه خبر: 21456
چهارشنبه سوری بدون یک مورد حادثه در رفسنجان/ اسکان  ۳۲۰نفر در مدارس

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان گفت: پلیس با ندادن مهلت به مخلان امنیت، شب چهارشنبه سوری امنی را برای شهروندان رقم زد.

سرگرد رضا خلیلی در حاشیه بازدید از کمپ های وردوی شهر و ایستگاههای پلیس و همچنین محل اقامت مسافران نوروزی به خبرنگار”روراستی” گفت: پلیس شهرستان برای تأمین امنیت مردم شهرستان اقدامات ویژه ای در نوروز ۹۵ انجام می دهد.

وی ادامه داد: شب چهارشنبه پایانی سال جاری پلیس با تمام قوا وارد شد و شب آرامی برای مردم رقم زد.

جانشین فرمانده انتظامی رفسنجان با بیان اینکه مهلتی به مخلان امنیت ندادیم، تصریح کرد: حتی یک مورد حادثه در این شب گزارش نشده است.

وی افزود: گشت های انتظامی مرتب فعال هستند و نیروهای پلیس محل های خرید مردم را رصد می کنند.

خلیلی خاطر نشان کرد: برای نوروز در تمام ورودی ها و خروجی های شهر ایستگاههای پلیس فعال است و در پارک ها و مراکزی که نیاز به حضور پلیس است، این نیرو فعال است.

وی همچنین افزود: پلیس راهور و پلیس راه نیز برای کنترل ترافیک درون و برون شهری پا به کار هستند.

خلیلی با تأکید بر اینکه مردم با رعایت نکات ایمنی برای منازل و خودروهای خود با پلیس همکاری کنند، اضافه کرد: به مردم نوید می دهیم که با آرامش به مسافرت خود بپردازند.

همچنین سید کاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش و رئیس کمیته اسکان مسافران نورروزی از اسکان ۷۵ خانوار و در مجموع ۳۲۰ نفر تا شب گذشته در مدارس رفسنجان خبر داد.

۲ ۱

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسافران، چهارشنبه سوری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • آتنا 8ساله

    آقای پلیسمهربان در همه ی شهرها باعث حفظ  نظم و امنیت می شود.پلیس‏ ها در همه جای شهر مواظبند تا ما راحت و آسوده به مدرسه و یا مهمانی برویم و بتوانیم در شهر با خیال راحت قدم بزنیم. اما نباید یادمان برود که همیشه مواظب خودمان و اطرافمان باشیم.پلیس هاباعث می شوند تا مردم یک شهر با شادی و خیال راحت زندگی کنند.

    ساناز امین

    سلام خسته نباشید به خدا امسال تنها سالی بود که اینقدر نیروی انتظامی چهارشنبه سوری امنی را در جاده سرچشمه رقم زد وای چقدر ماشین پلیس ؛ چقدرجوان مست دستگیر شده بودند واقعا لذت بردیم از اینکه حتی یک نفر هم مزاحم شادی مردم نشد خدا به شما عزت دهد

    عرفان احمدی

    دم نیروی انتظامی خصوصا جناب سرگرد خلیلی گرم این چند روز پایان سال هرجای شهر رفتین حضور مامورین نیروی انتظامی مشهود بود به راحتی و در امنیت کامل خرید کردیم واقعا خسته نباشید دلاورمردان