انارکی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان : من اول بسیجی هستم بعد نماینده مردم در مجلس

  • شناسه خبر: 21472
انارکی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان : من اول بسیجی هستم بعد نماینده مردم در مجلس

احمد انارکی محمدی منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در دیدار با فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: من اول بسیجی هستم بعد نماینده مردم در مجلس

به گزارش”روراستی“سرهنگ علی سلطانی در دیدار نوروزی با منتخب مردم رفسنجان و انار  ضمن تبریک سال نو و تبریک به منتخب مردم، آمادگی لازم کلیه بسیجیان شهرستان در امور امنیتی ، فرهنگی و اقتصاد مقاومتی با مسئولین شهرستان به ویژه منتخب مردم رفسنجان را اعلام نمود و خواستار انجام وظیفه آحاد جامعه به ویژه مسئولان طبق فرمایشات مقام معظم رهبری شد.

 نماینده منتخب مردم نیز خود را از خانواده بسیج و سپاه دانست و  افزود: من ابتدا از دبیرستان سپاه شروع کردم و بعد در سایر سازمانها و نهادها مشغول شدم.

وی با بیان اینکه ما همه تابع و مطیع فرماندهی کل قوا و ولی فقیه هستیم، تصریح کرد: در بحث امنیت  اطراف کشور  یا حتی قلب اروپا را که  نگاه کنیم و با امنیت کشورمان مقایسه کنیم، امنیت و اقتدار کشورما در سایه ی ولایت بوده و ما در هر مساله ای که ختم به ولایت بوده موفق بوده ایم است .

وی ادامه داد: مردم ما نیز اعتقاد ویژه ای به ولایت دارند و ما نیز باید تلاش کنیم این اعتقاد روز به روز بیشتر شود و جوانان را نیز به این سمت و سو هدایت و جذب نماییم.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار بیان داشت: همه کاندیداها خوب بودند و مردم به من اعتماد کردند و تلاش میکنم جواب این اعتماد را به خوبی بدهم. با رای آوردن و انتخاب مردم وظیفه  سنگینی بردوش من گذاشته شده است.

انارکی اذعان کرد: با پایان یافتن انتخابات من نماینده همه مردم و همه گروهها هستم و نباید کسی مرا متعلق به گروه خاصی بداند.

وی افزود: ما باید از تمام ظرفیتها  برای پیشرفت شهرستان استفاده نماییم. در پیشرفت شهرمان باید از همه ی سلایق  استفاده کنیم .

وی همچنین گفت: در اعتلا و پیشرفت شهرمان گروهها و جناحها را باید کنار گذاشت و فقط برای مردم  کار کنیم، چرا که هرکس به هردلیلی به مملکت و مردم ظلم کند از هر گروه و جناحی باشد قطعا محکوم است.

انارکی محمدی با تشریح بر اینکه با فرهنگ سازی می توانیم جوانان را جذب کنیم، خاطر نشان کرد:  بسیج یکی از بازوان قوی نظام و انقلاب است و باید پشتیبان بسیج باشیم و از  برنامه های فرهنگی بسیج حمایت شود تا در جذب جوانان و انجام کارهای فرهنگی بسیج پیشتاز باشد.

وی در ادامه یادآور شد: دکتر آذین اولین کسی بود که به من تبریک گفت و در مجلس نیز من را دعوت کرد و در جلسه صندوق توسعه با دکتر آذین شرکت کردم تا از روند اجرایی کار آشنا شوم، و این حرکت دکتر آذین یعنی دوستی و یکدلی و محبت و خوب بودن.

نماینده منتخب مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی در پایان متذکر شد: من خودم از ابتدای انقلاب بسیجی  و با سپاه همراه بودم و هنوز هم این ارتباط قلبی ادامه دارد و اینکه اول بسیجی بودم و بعد نماینده شدم.

برچسب ها:
رفسنجلان، روراستی، بسیجی، نماینده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :