ناگفته های معلول رفسنجانی به مسئولین شهرش

  • شناسه خبر: 2151
ناگفته های معلول رفسنجانی به مسئولین شهرش

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی محمد رضا صفری، معلول فلج اطفال، متولد ۱۳۵۳ و دارای دو فرزند، محصل در رشته مدیدریت خانواده، هنرمند و خطاط رفسنجانی ، از کودکی بودن ویلچر در کنارش یک نیاز بوده است، ۱۱ ساله بوده است که که با کمک معلم ورزش خود به نام احمد عسگریان […]

به گزارش روراستی به نقل از خانه خشتی محمد رضا صفری، معلول فلج اطفال، متولد ۱۳۵۳ و دارای دو فرزند، محصل در رشته مدیدریت خانواده، هنرمند و خطاط رفسنجانی ، از کودکی بودن ویلچر در کنارش یک نیاز بوده است، ۱۱ ساله بوده است که که با کمک معلم ورزش خود به نام احمد عسگریان در روستای قاسم آباد به کلاس خوشنویسی می رود، به گفته ی خودش با ویلچر بسیار برایش مشقت داشته است اما پشتکار آن روز، او را به اینجا رساند که هم اکنون در زمینه های پارچه نویسی، تابلو، طراحی بنر وچاپ فعالیت می کند، وی در رشته ی ورزشی تنیس روی میز نیز دستی بر آتش دارد و تاکنون موفق به کسب رتبه های استانی و کشوری نیز شده است.IMG_1488

خبرنگار”خانه خشتی”، به بهانه روز جهانی معلولین با وی ترتیب گفت و گویی را داد تا او از نگفته هایش برایمان بگوید:

مسئولین به حرف معلولین گوش دهند

صفری ضمن تشکر از کمک هایی که تاکنون به جامعه معلولین ارائه شده است، با ابراز گلایه از برخی مسئولین، گفت: کاش مسئولین کمی به حرف ما معلولین گوش می دادند، چرا باید مسئولی به معلول بگوید که من وقت صحبت را ندارم و حتی ما را به اتاقش راه ندهند.

وی ادامه  داد: از مردم نیز می خواهم تا دیده شان را نسبت به معلولین باز تر کنند، هرچند برخوردها نسبت به گذشته بهتر شده است اما هنوز کمبودهایی دیده می شود.

صفری سبب بعضی از برخوردهای مردم را انجام کارهای ناپسندی می داند که از بعضی معلولین سر میزند و می گوید: گاهی دلیل برخورد نادرست مردم با معلولین، کم لطفی خود معلولان به خودشان است.

درخواست از مسئولین؟

صفری پس از این پرسش خبرنگار، ادامه داد: درخواستی که که عمل نشود نیازی به بازگویی ندارد.

وی از اقدامات مسئولین در زمینه مناسب سازی شهر برای معلولین گفت وبیا ن داشت: پس از ۱۲ سال که ما پیگیر این موضوع بودیم، تازه یکسری کارها در این زمینه آغاز بکار کرده است.

وی مسکن، اشتغال و مناسب سازی شهر را از مشکلات معلولین برشمرد و با اشاره به قانون حمایت از معلولین، افزود: این قانون مدت هاست که از سوی مجلس شورای اسلامی تصویب شده است اما هیچ ارگانی تاکنون نه از آن حمایت کرده و نه آن را اجرا نموده است.

سازمان بهزیستی همواره پشتیبان معلولین بوده است

صفری خاطر نشان کرد: سازمان بهزیستی رفسنجان همواره حامی ما معلولین بوده است و تا جائی که امکان داشته و در حیطه مسئولیتیش بوده، دریغ نکرده است.

وی ادامه داد: جا دارد که از طریق این سایت، ازمسئولین این سازمان تشکر کنم که همیشه سعی بر این داشته اند که قلباً برای معلولان کاری انجام دهند.

افتخار می کنم که چنین رهبری دارم

محمد رضا صفری با اشاره به بحث سیاسی روز وتاکید رهبر معظم انقلاب بر واژه نرمش قهرمانانه، افزود : سخن رهبر فرزانه انقلاب هیچگاه بدون تدبیر نخواهد بود و افتخار من  این است که چنین رهبر شجاع و مدبری دارم.

وی ادامه داد: در این مدت یکسری تحلیل های نادرست از از واژه نرمش قهرمانانه شده است اما اگر این مسیر طبق فرمایشات رهبری پیش رود، به ادامه این را خوشبین هستیم و آینده را روشن می بینم.

 

IMG_1497IMG_1495IMG_1499

 

برچسب ها:
رفسنجان روراستی معلولین
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :