اعطای ۱۳ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به متقاضیان توسط بسیج سازندگی رفسنجان

  • شناسه خبر: 21544
اعطای ۱۳ میلیارد ریال وام خوداشتغالی به متقاضیان توسط بسیج سازندگی رفسنجان

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: طی سال ۹۴ بیش از ۱۳ میلیارد ریال وام خودکفایی به متقاضیان در این شهرستان ارائه شده است.

به گزارش”روراستی” سرهنگ علی سلطانی در حاشیه دیدار کارکنان فرماندهی انتظامی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای، شهدای مدافع حرم و شهدای جنگ تحمیلی، یاد ۹۴۰ شهید رفسنجان را گرامی داشت.

وی با اشاره به شعار «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» که سال ۹۵ از سوی رهبر انقلاب نامگذاری شده است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب چند سالی است که نسبت به اقتصاد کشور دغدغه دارند، اقتصاد رکن مهمی است که نسبت به آن باید توجه داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان اظهار داشت: سال گذشته بسیج تمام توان خود را در راستای اقتصاد مقاومتی به‌ کار گرفت تا امر فرمانده کل قوا را محقق کند.

این مسئول ادامه داد: با جدیتی که در بسیج سازندگی نسبت به تحقق اقتصاد مقاومتی صورت گرفت، سال ۹۴ بیش‌از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون‌ تومان وام خوداشتغالی به متقاضیان ارائه شد که مبلغ آن از ۵ تا ۳۰ میلیون‌ تومان بود.

سلطانی افزود: این وام‌ها در زمینه‌های کارگاه‌های زودبازده، تولید قارچ، پرورش بلدرچین، شترمرغ و طرح‌های دامپروری بودند که توانستند کمک زیادی برای اشتغال افراد داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه شعار سال ۹۵ باید با جدیت بیشتری وارد شد به‌ ویژه دولت که در رأس کار است، نسبت به شعار سال اقدام کند، چرا که رهبری تهدید آینده کشور را در بحث اقتصاد می‌دانند.

این مسئول بیان کرد: اگر فقر از دری وارد شود، ایمان از در دیگری خارج می‌شود، لذا اکنون که کشور ما در امنیت به‌ سر می‌برد، باید در اقتصاد هم موفق باشیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مردم مشهد مقدس تصریح کرد: ۶۰ درصد کارخانه‌ها تعطیل است و در رفسنجان نیز کارخانه‌های زیادی تعطیل و حقوق چند ماه کارگران برخی کارخانه‌های دیگر نیز پرداخت نشده و نشان دهنده این است که اقتصاد مقاومتی اقدام و عملی پشتش نبوده است.

فرمانده سپاه ناحیه رفسنجان گفت: انگیزه فرمانده انتظامی شهرستان در تعامل با بسیج خوب است و در انتخابات بدون دغدغه با کمک ۳۰۰ نیروی بسیج امنیت انتخابات تأمین شد و بسیجیان بدون چشمداشتی پا‌ به‌ کار بودند.

وی تصریح کرد: بسیج تحت فرماندهی فرمانده کل قوا آماده است، برای مردم در تمام زمینه‌ها اعم از فرهنگی، اطلاعاتی، فضای مجازی و … کار کند.

برچسب ها:
رفسنجان،روراستی،وام، سپاه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :