کلید رونق اقتصادی کشور توجه به تولید داخلی است

  • شناسه خبر: 21548
کلید رونق اقتصادی کشور توجه به تولید داخلی است

امام جمعه رفسنجان گفت: کلید رونق اقتصادی کشور در توجه به تولید داخلی است.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نخستین نماز جمعه سال ۹۵ با تبریک میلاد حضرت زهرا(س) خدامحوری، معاد باوری و عصمت را سه نمونه از جلوه های آن بانو دانست.

وی تصریح کرد: در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» ضرورت دارد در مسئله تولید داخلی، ایجاد شغل و رونق اقتصادی تلاش کرد و با رکود مقابله نمود.

امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه دولت باید صداقت داشته باشد، ادامه داد: گزارشاتی که بعضی مسئولان به رهبر معظم انقلاب دادند برای ایشان قانع کننده نبوده؛ لذا باید بیش از پیش در زمینه اقتصاد کشور تلاش شود.

وی بیان کرد: از دادن شعارهای کلیشه ای باید پرهیز شود و به فرامین رهبر جامه عمل پوشیده شود.

خطیب جمعه رفسنجان به عظمت زن اشاره و خاطر نشان کرد: غرب زن را به عنوان ابزاری برای رواج بی بندوباری می داند و ایران را در مسئله زن ناقض حقوق عنوان می کند، در حالی که آزادی زن در جامعه ما در پوشش و حجاب است.

وی تصریح کرد: هر زنی که به هر بهانه ای از کشورهای دیگر وارد ایران می شود باید محجبه باشد و نیروهای نظامی و انتظامی نباید اجازه دهند زنان بی حجاب در کشور حضور یابند ولو اینکه مسئولان بخواهند.

رمضانی پور ابراز داشت: بحث نفوذ برای همین است و نفوذ فرهنگی ضاله که به بهانه سرمایه گذاری در کشور می خواهند ایجاد شود را باید مواظب باشیم.

رمضانی پور به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم در حرم رضوی اشاره کرد و زنده کردن تولید داخلی، مراقبت در تجارت خارجی و پرهیز از تضعیف تولید داخلی، صرف شدن صحیح پولهایی که وارد کشور می شود و…را از جمله سفارشات ایشان برشمرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اقتصاد، رونق
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :