نصب ۳ هزار تابلوی ایمنی در جاده‌های رفسنجان

  • شناسه خبر: 21576
نصب ۳ هزار تابلوی ایمنی در جاده‌های رفسنجان

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان از نصب و شست‌وشوی بیش ‌از ۳ هزار تابلوی ایمنی و اطلاعاتی در جاده‌های رفسنجان خبر داد.

به گزارش”روراستی” علی عباسی پور افزود: در ابتدای تعطیلات نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان به همراه معاونت راهداری از محورهای بزرگراهی و اصلی شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان بیان داشت: در این بازدید آمادگی این اداره در ارتباط با استقبال از مسافران نوروزی رصد شد .

وی افزود: مدیرکل راه و شهرسازی  کرمان ارتقا سطح ایمنی محورهای مواصلاتی استان و حضور به‌موقع و سریع راهداران در فعالیت‌های راهداری را از مهم‌ترین وظایف همکاران خود عنوان کرد.

عباسی‌پور عمده فعالیت‌های انجام شده در این ایام را اصلاح، جمع‌آوری، نصب و شست‌وشوی بیش ‌از ۳ هزار تابلوی ایمنی و اطلاعاتی، نصب وسایل ایمنی نظیر بشکه ضربه‌گیر در مسیر گاردریل‌ها، نصب چشم گربه‌ای در قوس راست گرد کمربندی منتهی به میدان خاتم‌الانبیاء (ص) عنوان کرد.

وی متذکر شد: سه مورد پاک‌سازی محور و هدایت و کنترل ترافیک ناشی از تصادفات، همچنین به‌ منظور آگاهی‌بخشی ویژه به مسافران نوروزی ۵۴ بنر با شعار رعایت مسائل ایمنی در حین رانندگی در محورهای بزرگ‌راهی و اصلی شهرستان رفسنجان نصب شده است.

 رئیس اداره راه و شهرسازی رفسنجان خاطرنشان کرد: فعالیت راهداران رفسنجان ویژه ایام نوروز از ۲۵ اسفند ۹۴ آغاز و تا پایان تعطیلات ادامه دارد.

این مسئول ادامه داد: بنا به گفته مدیرکل راه و شهرسازی ۵۹ اکیپ راهداری در شمال استان کرمان در قالب ۲۲۸ نفر نیروی راهداری تا پایان تعطیلات نوروزی به‌ صورت شبانه‌روز در جاده‌ها مشغول انجام وظیفه هستند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تابلو، جاده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :