در یک عملیات مسلحانه در کرمان ۳۴۹ کیلوگرم انواع مخدر از کاروان قاچاقچیان کشف شد

  • شناسه خبر: 21583
در یک عملیات مسلحانه در کرمان ۳۴۹ کیلوگرم انواع مخدر از کاروان قاچاقچیان کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر با کاروان قاچاقچیان موتورسیکلت سوار خبر داد.

به گزارش”روراستی: به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اقدامات اطلاعاتی و فنی از عبور محموله‌ای از مواد مخدر آگاه شدند.

وی افزود: از این رو کنترل محورهای مواصلاتی در دستور کار قرار گرفت تا این که شب گذشته پلیس به پنج موتورسیکلت که به صورت کاروانی در حال حرکت بودند، مشکوک شدند.

بنی‌اسدی اضافه کرد: با تحت کنترل قرار دادن موتورسیکلت‌ها آنها رسیدند و قصد انتقال مواد مخدر به یک دستگاه خودرو سمند نزدیک شدند که پلیس را در چند قدمی خود دیدند.

وی بیان داشت: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به درگیری مسلحانه با ماموران کردند که سرانجام پس از نیم ساعت درگیری اشرار مجبور به جا گذاشتن وسایل نقلیه و مواد مخدر شدند و در این عملیات یک قاچاقچی دستگیر و دو دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان مقدار مواد کشف شده را ۳۴۹ کیلو و ۹۰ گرم ذکر کرد و افزود: ۳۱۱ کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک، ۱۳ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و ۲۴ کیلوگرم حشیش از قاچاقچیان کشف شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، درگیری، مسلحانه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :