پایان هفته کلنگ کمپ گردشگری راگه به زمین زده می شود

  • شناسه خبر: 21683
پایان هفته کلنگ کمپ گردشگری راگه به زمین زده می شود

فرماندار رفسنجان گفت: پایان هفته جاری کلنگ کمپ گردشگری راگه به زمین زده می شود.

به گزارش”روراستی” ملانوری عصر امروز در حاشیه جشن نوروزی در خانه حاج آقا علی با تبریک سال نو افزود: در نوروز امسال با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و کمیته های ده گانه ستاد تسهیلات سفر امنیت خوبی در شهرستان ایجاد شد و  خدمات لازم به مسافران نوروزی ارائه شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۳ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و طبیعی شهرستان بازدید کردند، عنوان کرد: ۱۵ هزار نفر از مجموعه حاج آقا علی بازدید داشتند.

فرماندار ویژه رفسنجان تصریح کرد: رویکرد سال ۹۵ توجه به گردشگری است و پایان هفته جاری کلنگ احداث کمپ گردشگری راگه به زمین زده می شود.

وی خاطر نشان کرد: مجموعه حاج آقا علی هم مهر ماه امسال به بهره برداری می رسد که امکانات اقامتی و پذیرایی آن در قالب استانداردهای هتل ۴ ستاره خواهد بود.

ملانوری با اشاره به شعار سال« اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان اقداماتی از جمله امضای ۷۰ تفاهم نامه با حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی انجام شده که بخشی از آن ها در حال اجرا می باشد.

وی افزود: کشور ما در زمینه فرهنگی و اقتصادی دچار چالش است که باید به کمک دولت و ملت این مشکلات رفع شود.

ملانوری همچنین به شعار شهرستانی« رفسنجان، تدبیر،تلاش و توسعه» اشاره کرد و متذکر شد: با همت و تلاش بیش از پیش برای توسعه شهرستان گام برخواهیم داشت.

فرماندار رفسنجان بیان داشت: واقفین افرادی دورنگر و متفکر بودند، مرحوم مرادی در وصیت نامه خود به استفاده از اموالش در استفاده از اتم در پزشکی تأکید کرده که وزیر بهداشت این مطلب را در کلنگ زنی اولین بیمارستان هسته ای کشور یادآور شد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کلنگ، کمپ راگه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • محمد

    پای بشر به هر جای بکر و دست نخورده و طبیعی میرسد آنجا را از بین می برد امیدواریم با احداث کمپ به محیط زیست منطقه آسیبی نرسد.