ایستادگی رسانه ملی در برابر هجمه های ضد دینی و ضد انقلابی

  • شناسه خبر: 21702
ایستادگی رسانه ملی در برابر هجمه های ضد دینی و ضد انقلابی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز کرمان با بیان اینکه رسانه ملی زبان انقلاب است، گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک تنه در برابر هجمه های ضد دینی و ضد انقلابی دشمنان ایستاده است.

به گزارش”روراستی” احمد علی‌رمضانی پیش‌ از ظهر امروز در جلسه هماهنگی جمع‌خوانی قرآن کریم در رفسنجان و پخش زنده در ماه مبارک رمضان از رسانه ملی افزود: معرفی ظرفیت‌های استان کرمان از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز کرمان است.

وی با بیان اینکه رسانه ملی نعمت و زبان انقلاب است، تصریح کرد: در تمام هجمه‌هایی که علیه دین و انقلاب می‌شود، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران یک تنه ایستاده و مقابله می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان  با اشاره به راه‌اندازی شورای معارف صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: این شورا با هدف تعمیق معارف در تمام زمینه‌ها راه‌اندازی شده است.

وی بیان داشت: هفته‌ای یک‌بار اذان و تلاوت زنده از رادیو کرمان پخش می‌شود و کرسی‌های تلاوت قرآن و اذان راه‌اندازی کردیم که قاریان معرفی می‌شوند.

علی‌رمضانی با اذعان بر اینکه رسانه ملی هر مبلغی برای برنامه‌ها دریافت کرده، صرف تولید همان برنامه کرده است، خاطرنشان کرد: پخش عزاداری زنده از بم که امروز به یک برند بین‌المللی تبدیل شده، کار بزرگی بود که توسط صدا و سیمای مرکز کرمان انجام شد.

وی با اذعان بر تأثیرگذاری رسانه ملی در افزایش جذب توریست در شهرستان‌ها گفت: حدود ۴۰ درصد افزایش گردشگران استان کرمان به واسطه همین معرفی‌ها بوده است و نمونه بارز آن معرفی میمند و پخش ثبت جهانی آن از شبکه سه بود که ۴۶ درصد افزایش بازدید کننده در پی داشت.

علیرمضانی با اشاره به اینکه بسیاری جمع‌خوانی قرآن کریم، راهپیمایی ۲۲ بهمن و نمایش‌هایی از این قبیل مانند حج همایش قدرت و عظمت اسلام است، گفت: نباید جمع‌خوانی‌ها به منزله ریا تلقی شود.

وی تصریح کرد: باید برای قرآن هزینه کرد و ما باید مشوق باشیم، شهرستان رفسنجان که به قم ثانی معروف است، ظرفیت‌های بالایی دارد که حضور قاریان و حافظان نمونه‌ای از آن است و باید معرفی شود.

این مسئول ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب تأکید دارند که جلسات قرآن برگزار شود و ما مجری منویات ایشان هستیم.

مدیرکل صدا و سیما مرکز کرمان تصریح کرد: رفسنجان باید با فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی خود به یک برند تبدیل شود.

۱

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، رسانه، هجمه
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :