خاطرات آذین از دوران اسارت و اشک های او در جلسه تقدیم اعتبارنامه انارکی

  • شناسه خبر: 21747
خاطرات آذین از دوران اسارت و اشک های او در جلسه تقدیم اعتبارنامه انارکی

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با یادآوری همراه با اشک از دوران اسارت خود انارکی را برای گرفتن اعتبارنامه همراهی کرد.

به گزارش”روراستی” در روزی که اعضای هیئت نظارت، بازرسی، اجرایی و معتمدین انتخابات جمع بودند تا اعتبارنامه نماینده منتخب را به وی تقدیم کنند، آذین با بیان خاطراتش از دوران اسارت و شکنجه هایی که شامل اسیران نوجوان و کم سن و سال می شد، حال و هوای جلسه را عوض کرد و سپس چند کلامی بیان کرد.

وی از انقلاب اسلامی ایران به عنوان نمونه بارز مردم سالاری دینی یاد کرد.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: هدایت های امام راحل و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب رکن مهمی در انقلاب هستند که به عنوان یک شاخص و قبله باید از آن بهره برد.

وی تصریح کرد: در این دوره به واسطه اتحاد مسئولان ارشد شهرستان شاهد پیشرفت بودیم و امیدوارم فرماندار همکاری بهتری با انارکی محمدی داشته باشد.

آذین ادامه داد: من در این دوره نگاه سیاسی نداشتم و از تمام ظرفیت ها استفاده کردم، در ادامه هم نباید نگاه حذفی وجود داشته باشد .

وی با تأکید بر اینکه عقبه فکری و اجرایی برای نمایندگی لازم است، خاطر نشان کرد: اگر فعالیتی می کنیم باید به درد قبر و قیامت بخورد.

آذین همچنین ابراز داشت: زمانی که اعتبارنامه را تقدیم من کردند، اینگونه جلسه ای وجود نداشت و یک مقوا به من دادند، ملانوری انسان کار بلد و با صداقتی است.

این مسئول در پایان سخنان خود گوشه ای از شکنجه های دوران اسارت را یادآور شد و با ریختن اشکهایی که گویا کنترل آن برایش سخت بود انارکی را برای ایراد سخنرانی و دریافت اعتبارنامه همراهی کرد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، اسارت، اشک
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نیکتا

    فکر کنم از این به بعد مردم رفسنجان باید گریه کنند !البته نه از روی شوق!......!......

    نوقی

    کاش جاده نوق را دو باند می کرد.