دستگیری زمین‌خوار حرفه‌ای در کرمان با کلاهبرداری ۷۰۰ میلیارد ریالی

  • شناسه خبر: 21806
دستگیری زمین‌خوار حرفه‌ای در کرمان با کلاهبرداری ۷۰۰ میلیارد ریالی

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری زمین‌خوار حرفه‌ای در شهر کرمان خبر داد که ۷۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

 به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس و  به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، دادخدا سالاری با بیان اینکه یک زمین‌خوار حرفه‌ای در شهر کرمان دستگیر شد، اظهار داشت: اعضای این باند تاکنون بیش از ۲ هزار قطعه اراضی را به افراد مختلف به قیمت‌های گزافی فروخته که  غالب این اراضی دولتی هستند.

دادستان کرمان ارزش زمین‌های دولتی که توسط این باند به فروش رسیده است را بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: رئیس این باند هم اکنون بازداشت است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

سالاری عنوان کرد: این باند برای فریب خریداران و جلب توجه افراد اقدام به چاپ بیع‌نامه، مهر برجسته و نقشه تفکیکی جعلی کرده و از این طریق به طرف معامله القا می‌کردند که املاک دارای اعتبار لازم است.

وی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه و جالب این است که باند مذکور نقشه شهرک موهوم را که در آن درمانگاه، مدرسه، فضای سبز، سینما و سایر امکانات شهری لحاظ شده بود را برای فریب به خریداران نشان تا از این طریق به آنان اطمینان داده که زمین‌های خریداری شده در بهترین موقعیت قرار دارند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دستگیری، کلاهبردار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :