فرودگاه یک زیر ساخت برای توسعه صنعت گردشگری است

  • شناسه خبر: 21813
فرودگاه یک زیر ساخت برای توسعه صنعت گردشگری است

فرماندار رفسنجان با بیان اینکه رویکرد ما برای خروج از تک محصولی توسعه صنعت گردشگری است، گفت: فرودگاه یک زیرساخت برای این صنعت است.

به گزارش”روراستی” ملانوری افزود: در دو سال اخیر خدمات زیادی برای ارتقاء فرودگاه رفسنجان انجام شده و از این ظرفیت باید استفاده شود.

وی تصریح کرد:هفته ای ۸۰۰زائر  عتبات از رفسنجان و انار از فرودگاه استان راهی این مناطق می شوند و برای پرواز مشهد از فرودگاه کرمان هم درصد قابل توجهی از رفسنجانی ها هستند.

فرماندار رفسنجان با تأکید بر اینکه باید به هر شکلی امکانات برای شهروندان فراهم شود تا از فرودگاه شهر خودمان سفر کنند، خاطر نشان کرد: اگر در این راستا کوتاهی شود ما مدیون هستیم.

وی با بیان اینکه رفسنجان در حوزه اقتصاد و کشاورزی دچار چالش است، افزود: رویکرد ما رونق صنعت گردشگری است و وجود جاذبه های طبیعی و تاریخ این شهرستان در توسعه این صنعت کمک می کند.

ملانوری گفت: خدمات پروازی نیاز گردشگری است و مکان های اقامتی و پذیرایی دیگر لازمه این صنعت است که با وجود راه اندازی مجدد هتل پاریز و مجموعه اقامتی حاج آقا علی که تا شش ماه آینده انجام می شوند، این امکانات فراهم است.

وی در پایان متذکر شد: ما منتظر بودیم کارهای عمرانی فرودگاه به سرانجام برسد و در حال حاضر با اقداماتی که انجام شده امیدواریم در روزهای آینده شاهد پروازهای عتبات باشیم و وعده ای که یک سال پیش به مردم دادیم محقق شود.

۴

۵ ۳

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، فرودگاه، صنعت
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :