استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران در کرمان اجباری می‌شود

  • شناسه خبر: 21835
استفاده از کلاه ایمنی برای موتورسواران در کرمان اجباری می‌شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: استفاده از کلاه ایمنی توسط موتورسواران در کرمان اجباری می‌شود.

به گزارش”روراستی” به نقل از خبرگزاری فارس، یدالله موحد صبح امروز در نخستین جلسه هیأت مدیره ستاد دیه استان کرمان طی سال جاری در محل سالن اجتماعات دادگستری کل با تسلیت سالروز شهادت امام هادی (ع) اظهار داشت: ستاد دیه در سال ۹۴ توفیقات خوبی داشت و یکی از سال‌های موفق را پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب اعضای ستاد دیه و مشارکت خیران استان کرمان در سال گذشته خاطرنشان کرد: کمترین تعداد زندانی جرایم غیرعمدی را در سال گذشته در زندان‌های استان کرمان داشتیم که برابر با هشت نفر بود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان ابراز داشت: کشور در سال گذشته توفیق خوبی در بحث زندانیان و ساماندهی امور زندانیان داشت و ۲۰ درصد از جمعیت زندانیان کشور کاهش یافت.

موحد از افزایش شاخص‌های امنیتی کشور همزمان با کاهش ۲۰ درصدی جمعیت زندان‌ها در سال گذشته خبر داد و افزود: امیدواریم این روند در سال جاری با قدرت بیشتری ادامه یابد.

مقام ارشد قوه قضائیه در استان کرمان تصریح کرد: کرمان رتبه سوم کشوری را در زمینه کاهش آمار زندانیان در کشور به دست آورد.

موحد از کاهش ۳۰ درصدی آمار زندانیان در شهربابک خبر داد و اضافه کرد: یکی از بندهای زندان شهربابک تعطیل شده است.

وی تعامل بین‌دستگاهی در کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی را مهم خواند و گفت: دستگاه قضائی در برخورد با موتورسواران متخلف نقش حمایتی از نیروی انتظامی دارد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشتر موتورسواران به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی در هنگام سانحه بر اثر ضربه به سر لطمات زیادی می‌بینند، قرار است طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران و استفاده الزامی از کلاه ایمنی در کرمان اجرا شود.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، کلاه ایمنی،موتورسوار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :