مسیر خانه حاج آقاعلی رفسنجان در شأن گردشگری باشد

  • شناسه خبر: 21851
مسیر خانه حاج آقاعلی رفسنجان در شأن گردشگری باشد

استاندار کرمان با بیان اینکه رفسنجان مقصد گردشگری کشور می شود، گفت: مسیر خانه حاج آقا علی باید در شأن گردشگری باشد.

استاندار کرمان با بیان اینکه رفسنجان مقصد گردشگری کشور می شود، گفت: مسیر خانه حاج آقا علی باید در شأن گردشگری باشد.به گزارش”روراستی” علیرضا رزم حسینی در اولین جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در محل خانه حاج آقا علی با بیان اینکه املاک استان تبدیل به احسن خواهند شد، افزود: بزرگترین خانه خشتی ایران به هتل چهارستاره تبدیل می شود و این شهرستان جزو مقاصد گردشگری کشور خواهد شد.

وی با اشاره به ثبت جهانی میمند، تصریح کرد: رفسنجان محل تور برای بازدید از آثار تاریخی شهربابک و کرمان می شود و مسیر خانه حاج آقاعلی باید با همکاری مسئولان شهرستان درست شود و آسفالت آن ترمیم و در شأن گردشگری باشد.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه نگاه در استان توسعه متوازن است، بیان کرد: از سال ۹۳ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان آغاز شده و از شهرستان قلعه گنج که شهر نمونه اقتصاد مقاومتی است، کلید خورده است.

وی افزود: امسال ۶ هزار گردشگر در قلعه گنج داشتیم که ۵۰ نفر آنها خارجی بودند و در هتل های کپری که در کشور بی نظیر است اسکان یافتند.

رزم حسینی از باغ فتح آباد یاد کرد و گفت: طی مدت شش ماه از مرمت این باغ ۲۶۰ هزار بازدید کننده داشت که در ایام نوروز ۵۷ هزار نفر از این باغ دیدن کردند.

۶ ۸

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، مسیر، گردشگری
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :