امضای ۴۳۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان

  • شناسه خبر: 21867
امضای ۴۳۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: از بیش از یک سال پیش تا کنون ۴۳۰۰میلیارد تومان تفاهم نامه سرمایه گذاری در ستاد مثلث توسعه اقتصادی شهرستان رفسنجان به امضا رسیده است.

به گزارش”روراستی” اولین جلسه شورای اداری شهرستان با حضور نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه کرمان و رفسنجان، استاندار، فرماندار، معاونان واعضای شورای اداری شهرستان در بزرگترین خانه خشتی دنیا و در هوایی گرم و همراه با وزش باد برگزار شد.

فرماندار رفسنجان با خیرمقدم به میهمانان و حاضران در جلسه افزود: یکی از مواردی که در حوزه اقتصاد مقاومتی در شهرستان رفسنجان روی آن برنامه ریزی شده مرمت خانه حاج آقا علی است که توسط بخش خصوصی در حال انجام است.

وی بیان داشت: از ابتدای طرح مثلث توسعه اقتصادی استان که با ایده استاندار انجام شد، رفسنجان یکی از شهرستان های پیشگام در این زمینه بوده و با امضای ۴ هزار و ۳۰۰میلیارد تومان تفاهم نامه توسط بخش خصوصی گام بلندی در این راستا برداشته است.

ملانوری عنوان کرد: یک هزار و ۷۰۰میلیارد تومان تاکنون از این طرح ها بهره برداری شده و چندین برابر ده سال گذشته در این مدت سرمایه گذاری انجام شده است.

فرماندار رفسنجان همراهی و همدلی مسئولان را سبب ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران دانست و گفت: با این سرمایه گذاری ها و حمایت از سرمایه گذاران شهرستان را در زمینه اقتصاد مقاومتی پیش خواهیم برد.

۱۰ ۸

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، سرمایه گذاری، فرماندار
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :