پذیرش دانشجو در رشته‌های فیزیولوژی، پزشک خانواده، رادیولوژی، طب اورژانس و کارشناسی فوریت‌های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

  • شناسه خبر: 21925
پذیرش دانشجو در  رشته‌های فیزیولوژی، پزشک خانواده، رادیولوژی، طب اورژانس و کارشناسی فوریت‌های پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان

معاون آموزش دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: سال جدید در رشته‌های فیزیولوژی، پزشک خانواده، رادیولوژی، طب اورژانس و کارشناسی فوریت‌های پزشکی در این دانشگاه دانشجو پذیرش می‌شود.

 به گزارش”روراستی” حمید حکیمی در نشست خبری افزود: مجوز پذیرش دانشجو در رشته کارشناسی فوریت های پزشکی را در رفسنجان طی سال گذشته اخذ کردیم.

وی با بیان اینکه پذیرش دانشجو در حوزه آموزش در طرح تحول نظام سلامت از اهداف مهم طرح تحول نظام سلامت است، عنوان کرد: در سال گذشته در رشته دستیاری و تخصصی داخلی، بی‌هوشی و رشته کاردانی سلامت دهان و دندان و همچنین کارشناسی ارشد داخلی جراحی، ارشد آناتومی و ارشد سالمندی در دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان پذیرش دانشجو داشتیم.

حکیمی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مطالعات کوهورت در رفسنجان که باید بیش از ۱۰ هزار نفر عضو شوند از سال گذشته تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۰۰ نفر عضو شدند تا مطالعات و تحقیقات پزشکی بر روی این افراد برای شناسایی عوامل بیماری‌های مختلف از جمله دیابت، فشار خون و … انجام شود.

وی با بیان اینکه  سال گذشته در اجرای ۱۴ مسابقات و المپیادها دندانپزشکی در کشور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان سه مدال نقره را کسب کردند، تصریح کرد: طی همان سال دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان رتبه ۱۸ پژوهش در بین کل دانشگاه‌های سراسر کشور به دست آورد.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دانشجو، پزشکی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :