جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان یک ساله شد

  • شناسه خبر: 21971
جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنجان یک ساله شد

جشن یک سالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش”روراستی” با حضور سعیدی مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، نماینده مردم فریمان و سرخس و عضو سابق جامعه اسلامی دانشجویان، امام جمعه و جمعی از مسئولان کشوری، استان و شهرستان رفسنجان جشن یک سالگی جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) در محل تالار خیام این دانشگاه برگزار شد.

محمد حسین آزادی دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان در این مراسم با اشاره به اینکه این تشکل از بدو تأسیس با هدف ایجاد شور و نشاط سیاسی  در دانشگاه فعالیت کرده و فراز و نشیب زیادی گذرانده است، افزود: نقش جامعه اسلامی دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه است.

وی عنوان کرد: ۵۶ دفتر جامعه اسلامی در کشور داریم که کار تربیت نیروهای هم تراز جمهوری اسلامی را انجام می دهند و توانسته اند به اهداف خود برسند.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان با قدردانی از حمایت مسئولان دانشگاه گفت: اگر چه جاهایی اختلاف سلیقه ها وجو داشت؛ اما از جسارت هایی که شده عذرخواهی می کنم.

وی خاطر نشان کرد: واکنش صریح در برابر جریاناتی که از خطوط نظام عبور می کنند از برنامه های تشکل است و جهت گیری های صحیح جامعه اسلامی که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است از دیگر اهداف این تشکل می باشد و امیدواریم این تشکل با قدرت و بهتر از قبل کار خود را ادامه دهد.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، تشکل، جامعه اسلامی
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • نادر

    باسلام مگر در رفسنجان کسی دردانشگاه وجود ندارد که یک فرد غیر بومی مسئول شود