دیدار مسئولان با خانواده شهدای کبوترخان

  • شناسه خبر: 22015
دیدار مسئولان با خانواده شهدای کبوترخان

عصر امروز مسئولان رفسنجان با خانواده شهدا و جانبازان کبوترخان دیدار کردند.

به گزارش”روراستی” عصر امروز امام جمعه، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده سپاه ناحیه رفسنجان و فرماندار با خانواده شهید حسن حسنی فرزند قاسم که سال ۶۴ در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیده است، دیدار کردند.

خانواده شهید محمد حسنی فرزند احمد نیز مورد دیگر دیدار امروز بود، این شهید در عملیات بیت المقدس سال ۶۱ در سن ۲۰ سالگی به شهادت رسیده است.

دیدار با خانواده جانباز شهید عباس حسنی از شهدای عملیات رمضان انجام شد. این شهید والامقام سال۶۱ مجروح و سال ۷۳ به شهادت رسیده است.

خانواده شهید اصغر عرب بدوئی از شهدای شلمچه در سال ۶۱ نیز مورد دیدار مسئولان قرار گرفتند. این شهید که هفت فرزند دارد، در جبهه های نبرد حق علیه باطل شرکت کرده و به خیل شهدای اسلام پیوسته است.

در ادامه دیدار با خانواده برادران شهید رضا و محمدرضا ۱۹ و ۱۷ ساله هم انجام شد، برادران شهید حسنی در مریوان به شهادت رسیده اند.

علی رنجبر دیگر شهیدی بود که مسئولان به دیدار خانواده وی رفتند، این شهید گرانقدر در سن ۱۸ سالگی در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

همچنین در حاشیه این دیدارها جانبازان ماشاالله حسنی جانباز ۴۵ درصد، آزاده و جانباز قاسم حسنی جانباز ۴۰ درصد، حسین کریم زاده جانباز شیمیایی ۴۵ درصد و محمد حسنی جانباز ۵۰ درصد مورد تجلیل قرار گرفتند.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، دیدار، خانواده
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :