بررسی وضعیت منطقه مرقد امام‌زاده بی‌بی زهرا(س) رفسنجان

  • شناسه خبر: 22113
بررسی وضعیت منطقه مرقد امام‌زاده بی‌بی زهرا(س) رفسنجان

محل قرار گرفتن مرقد مطهر امام‌زاده بی‌بی زهرا(س) با حضور امام‌جمعه و مسئولان مورد بازدید و جابه‌جایی این امام‌زاده مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش”روراستی” مرقد مطهر  امام‌زاده بی‌بی زهرا(س) در ۲۵ کیلومتری جاده رفسنجان سرچشمه و در پنج کیلومتری شاه‌زاده عباس(ع) واقع شده است.

این بانو از نوادگان موسی‌بن جعفر(ع) است و در محلی واقع شده است که جمعیت کمی ساکن هستند و از طرفی به گفته امام جمعه رفسنجان آباد کردن این منطقه با وجود افراد سودجو و سارق که کمک‌های مردمی را به سرقت می‌برند، سخت شده است.
در اولین روز از اردیبهشت ۹۵ به دعوه هیئت امنای این امام زاده؛ امام‌جمعه رفسنجان، امام جمعه شهر صفائیه، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس شورای شهر، نماینده اوقاف و جمعی از هئیت امنای امام‌زاده برای بررسی وضعیت این منطقه به محل عزیمت کردند.
حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور ابتدا با ابراز دلخوری از اینکه شایعه کردند که او می‌خواهد این بی‌بی را به مصلا منتقل کنند،افزود: من هیچ نظری نسبت به جابه‌جایی این امام‌زاده ندارم و این انتقال خواسته مردم رفسنجان بوده است.
وی ادامه داد: اگر مردم رفسنجان تصمیم بگیرند که این امام‌زاده باید به شهر منتقل شوند ما حمایت خواهیم کرد و امروز من برای آخرین بار به این منطقه آمده‌ام .
وی بیان کرد: سیل‌های اخیر که در کشور رخ داده پس از یک هزار سال بوده و امکان دارد سیل به این منطقه هم بیاید و این امام‌زاده را با خود ببرد.
رمضانی‌پور با بیان اینکه مسئولان و کارشناسان شش یا هفت مسیر را را شناسایی کردند که طغیان رودخانه‌ها به این منطقه آسیب خواهد زد، افزود: روستاهای زیادی است که سیل آن‌ها را با خود برده است.
وی در پایان مراجعه بیش از ۱۰۰نفر را برای تعیین تکلیف این امام‌زاده را یادآور شد.

۵۶۸
برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، امام زاده، مرقد مطهر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • حسینی داورانی

    جناب جمال بدتر ومخرب تر از دروغ تهمته که بسیار زشت وزننده است اولا از جابجا کردن یک امامزاده بزرگوار چه سودی نصیب امام جمعه شهر میشود ثانیا این امر شرعی وعرفی مهم مگر با نظر یک نفر محقق میشود ده ها نفر از جمله اوقاف ، استان قدس ، استانداری مراجع تقلید باید این قضیه را تایید کنند ونظر یک نفر یا یک شخص اصلا تاثیری نخواهد داشت در اخر جمله اقاامام حسین را بیان میکنم که اگر دین ندارید لا اقل ازاده ومرد باشید .....

    جمال

    یکی ازبزرگترین ومخرب ترین آسیبهای اجتماعی دروغ است حال اگراین دروغاززبان بزرگی بیان شودبه شدت درجامعه تاثیرات خودرامیگارد خدایاصداقت گفتاروعمل رادربعضی ازآدمهااحیاکن الهی آمین