معرفی ۱۴ شهر برتر گردشگری در نوروز

  • شناسه خبر: 22119
معرفی ۱۴ شهر برتر گردشگری در نوروز

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی با اعلام هفت شهر برتر گردشگری در ایام نوروز، هفت شهر قابل تقدیر در این ایام را نیز معرفی کرد.

به گزارش”روراستی” به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نهمین نشست ستادمرکزی هماهنگی خدمات سفر با حضور مسعود سلطانی فر – معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری، مرتضی رحمانی موحد – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، نمایندگانی از نیروی انتظامی و وزارت کشور و اعضای ستاد سفر به میزبانی وزارت آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

به گزارش (chtn) در این نشست بطحایی معاونت توسعه مدیریت پشتیبانی وزارات آموزش و پرورش ابتدا به ارائه گزارشی از وزارت آموزش و پرورش پرداخت.

همچنین مرتضی رحمانی موحد – معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست گفت: هرکاری که برای نخستین‌بار به مرحله انجام می‌رسد نیازمند تجربه هست و در دوره‌های بعدی تکمیل‌تر خواهد شد.

وی هفت شهر برتر در ایام نوروز را شهرهای مشهد، اصفهان، ساری، خرم آباد، نیشابور، مریوان  و رامسر نام برد و هفت شهر تبریز، شیراز، ایلام، سنندج، مراغه، آبادان و بانه را نیز قابل تقدیر دانست.

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، گردشگری، برتر
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :