برجام ابزاری برای پیروزی در انتخابات ۷ اسفند بود/ چرا اظهارات صادقانه در مورد برجام را زیاده روی می دانید

  • شناسه خبر: 22130
برجام ابزاری برای پیروزی در انتخابات ۷ اسفند بود/ چرا اظهارات صادقانه در مورد برجام را زیاده روی می دانید

امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه همان هایی که در هفتم اسفند به افراد مورد دلخواه آمریکا رأی داده اند امروز می بینند آمریکا حرمت آن ها را هم نگه نمی دارد، گفت: مگر از برجام به شما بزرگواران چه رسیده است که در برابر اظهارات صادقانه سیف و صالحی مقابله می کنید و آن را زیاده روی تلقی می کنید.

به گزارش”روراستی” حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های اولین نماز جمعه اردیبهشت ۹۵ با توصیه به تقوای الهی و انجام تمام واجبات افزود: امام علی(ع) بر اساس روایتی از پیامبر(ص) بر پیدا کردن همنشین خوب تأکید داشتند.

وی تصریح کرد: سبک زندگی پیامبر(ص) و حضرت زهرا(س) باید الگو باشد؛ چراکه آن دو اسوه حسنه هستند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به اینکه همه آحاد جامعه برای انجام کارهای ارزشی و فرهنگی در جامعه کمک کنند، بیان کرد: برای ایجاد شادی نباید از هر ابزاری استفاده کرد.

وی در بخش قابل توجهی از خطبه ها جنایت های آمریکا را یادآور شد و افزود: آمریکا در سال ۵۹ قصد انجام جنایتی بزرگ در خاک کشورمان داشت که سپاه غیب الهی هواپیمای متجاوزین را گرفتار توفان کرد و رسوایی بزرگی در برابر دیدگان جهانیان به ویژه آزادیخواهان بر جای گذاشت.

رمضانی پور ادامه داد: مردم فراموش نمی کنند آمریکایی ها با حمایت از صدام در هشت سال دفاع مقدس و ترغیب کشورها از جمله کشورهای اسلامی در کمک به صدام و اشغال هزاران کیلومتر از خاک ایران را که اگر چه خاک کشورمان آزاد شد؛ اما بهای سنگینی از جمله هزاران شهید تقدیم اسلام و قرآن کردیم.

امام جمعه رفسنجان از سقوط هواپیمای مسافربری و شهادت تمام سرنشینان این هواپیما نیز یاد و تصریح کرد: این فاجعه توسط رزم ناو آمریکایی صورت گرفت.

وی از دیگر جنایات آمریکا به حمایت از منافقان و پناه دادن به آن ها اشاره و خاطر نشان کرد: شهادت بیش از ۱۷ هزار شهید ترور از دیگر جنایات این رژیم خبیث است.

وی ابراز داشت: سال ۸۸ افراد بی خرد و نادان وابسته و مزدور در اخل کشور راهی ایجاد کردند و آمریکا آن ها را حمایت کرد، آن ها قصد براندازی انقلاب و نظام اسلامی را داشتند و امروز اگر رهبر انقلاب در برابر غارت اموال ایران از سوی آمریکا واکنشی نشان می دهند دلیل آن است که گوش شنوایی نیست؛ چرا که ایشان بارها فرمودند« اعتمادی به آمریکا نیست» و امروز دخالت ایران در حادثه ۱۱ سپتامبر را بهانه کرده و اموال ایران را بلوکه کرده اند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه رفسنجان با اذعان بر اینکه از برجام به نفع انتخابات هفتم اسفند بهره برداری شد، افزود: مگر از برجام به شما بزرگواران چه رسیده است که در برابر اظهارات یک مسئول مانند صالحی و سیف، رئیس جمهور مقابله می کند و می گوید: زیاده روی کرده اند.

وی اظهار داشت: همان مردمی که فکر می کردند اگر به کسانی که مورد دلخواه آمریکا هستند رأی بدهند کارها درست می شود، امروز می بینند آمریکا با آن ها چه می کند، حتی حرمت کسانی که به نمایندگان مورد خواسته شان رأی دادند، نگه نداشتند.

وی با اشاره به اینکه در حضور وزیر خارجه کشورمان رأی برای مصادره اموال ما صادرمی شود، تأکید کرد: کسانی که دل در گرو آمریکا دارند به عقل بیایند، آمریکا به هواداران خود ازجمله مبارک و صدام هم رحم نکرد.

رمضانی پور در بخش دیگری از خطبه از هفته سلامت با شعار« غلبه بر دیابت» یاد کرد و با گرامی داشت این هفته بر تحرک و ورزش و خودمراقبتی در برابر بیماری مزمن و پرخطر دیابت توصیه نمود.

رمضانی پور با اشاره به ایام البیض و گرامیداشت این ایام، عنوان کرد: صدهاهزار مؤمن و مؤمنه در مساجد کشور متعکف شدند و از فضائل این روزها بهره مند گشتند، از کسانی که برای برپایی این سنت حسنه در رفسنجان تلاش کردند قدردانی می کنم.

 

برچسب ها:
رفسنجان، روراستی، برجام،اظهارات
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط روراستی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :